  • 1. Data: 2003-09-19 17:26:49
    Temat: WBK kombinuje
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    jak jes z elixir w BZ WBK czekam na przelwe na infolini "wszystkie numery sa
    zajete" na kontach w innych bankach koledzy z pracy maja kase a ja czekam i
    sie W%#$%%^^ a jutro weckend i 36 gr na koncie

  • 2. Data: 2003-09-19 18:04:55
    Temat: Re: WBK kombinuje
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "adam" <a...@p...onet.pl> wrote in

    > a jutro weckend i 36 gr na koncie

    Pomysl o karcie obciazeniowej. ...co to jest weckend ? ;-)

    W.
    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-09-19 18:18:36
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    karta karta ale zeby pieniadze wyslane elixir nie wplywaly to kto na nich
    zarabia przez 3 dni do poniedzialku skoro np w citibanku czy w pko bo ludzie
    maja a ja nie to co sa inne zasady elixir co bank

  • 4. Data: 2003-09-19 22:03:57
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

> [...]
    > zajete" na kontach w innych bankach koledzy z pracy maja kase a ja czekam
    > sie W%#$%%^^ a jutro weckend i 36 gr na koncie

    norma w WBKu, jak mialem tam konto bylo identycznie, wszyscy mieli pensje w
    piatek wieczorem, ja dopiero w poniedzialek - zmienilem bank

  • 5. Data: 2003-09-20 17:57:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    ludzie
    > maja a ja nie to co sa inne zasady elixir co bank

    Czy możesz to pytanie zadać jeszcze raz i po polsku ?

    I odpisuj pod postem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara