  • 1. Data: 2003-09-19 18:41:27
    Temat: [mBank] czy wprowadzą kiedyś opłaty?
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Witam,

    tak sobie dzisiaj przeglądałem ofertę mBanku i znalazłem coś takiego:

    mBank gwarantuje że:

    nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku oszczędnościowego i konta
    osobistego oraz wypłaty gotówki z wybranej sieci bankomatów

    Czy w związku z tym należy rozumieć, że otwierają sobie furtkę do
    wprodzenia prowizji od przelewów? Kiedy coś takiego może nastąpić?

    Pozdrawiam - Qba

    begin 666 01.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2003-09-19 19:04:12
    Temat: Re: [mBank] czy wprowadzą kiedyś opłaty?
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba, Łódź" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy w związku z tym należy rozumieć, że otwierają sobie furtkę do
    > wprodzenia prowizji od przelewów? Kiedy coś takiego może nastąpić?

    nie znamy dnia ani godziny, trzeba byc przygotowanym :)

  • 3. Data: 2003-09-19 20:12:17
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > nie znamy dnia ani godziny, trzeba byc przygotowanym :)

    Albo po prostu carpe diem! Lub carpe darmowymowe przelewy :^) Jeśli warunki
    rynkowie mBankowi na to pozwolą, to pewnie że wprowadzą, jak nie taką to inną
    opłatę, ale póki co realizują swoją strategię dość konsekwentnie i trzeba za
    to trzymać kciuki.

    Swoją drogą, to od samego początku istnienia mBanku co i rusz ktoś krakał, że
    a to opłaty za konto wprowadzą, a to za przelewy, że to tylko chwilowa
    promocja...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2003-09-23 12:26:53
    Od: "maja" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czy w związku z tym należy rozumieć, że otwierają sobie furtkę do
    > wprodzenia prowizji od przelewów? Kiedy coś takiego może nastąpić?

    Teraz nie ma opłat, więc trzeba korzystać - jak wprowadzą opłaty i będą
    wyższe niż w innych bankach, przeniesiesz konto gdzieś indziej. Po co sobie
    teraz zawracać głowę?