  • 1. Data: 2003-09-19 15:42:41
    Temat: Nordea kombinuje?
    Od: "Maciej Wegorkiewicz" <w...@i...pl>

    Hej,

    Zamknalem konto w LGnet, mieli pozostala kwote przelac. Rachunek zniknal, kwote
    przelali, ale... mniejsza od mojego wkladu dokladnie o 3,37 zl (uzywam ePortfel
    to dokladnie mam to policzone :-)
    Takze pobrali sobie 3,37 + odsetki ktore przez te dni narosly a ktore powinni
    dopisac. Hm, czy ktos wie czy Nordea sobie kombinuje? Liczac na to ze zaden
    klient nie bedzie o to dymow robil, a jak kazdemu skubna to cos bedzie? Bo nie
    wiem co mam o tym myslec?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-09-19 16:30:30
    Temat: Re: Nordea kombinuje?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    Maciej Wegorkiewicz <w...@i...pl>:

> [...]
    > na to ze zaden klient nie bedzie o to dymow robil, a jak kazdemu
    > skubna to cos bedzie? Bo nie wiem co mam o tym myslec?

    Prawdopodobnie policzyli Ci 4 zlote za przelew.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-21 10:53:12
    Od: "" <m...@p...gazeta.pl>

    > 0...@p...pl,

    > Prawdopodobnie policzyli Ci 4 zlote za przelew.

    Jak to 4 zł za przelew jest to niezgodne z ich TOIP bo za przelewy nic się nie
    płaciło mi też nie przelali 0,27, kłóć się z nimi aż przeleją kasę tylko
    niewiem czy ci na maile odpowiedzą

  • 4. Data: 2003-09-22 16:00:36
    Od: "elynsynos" <l...@n...gazeta.pl>

    Maciej Wegorkiewicz wrote:
    > Takze pobrali sobie 3,37 + odsetki ktore przez te dni narosly a
    ktore powinni
    > dopisac

    No odsetki chyba Ci żadne nie narosły, bo po złożeniu wniosku o
    zamknięcie konta, to co tam Ci jeszcze zostało, staje się
    nieoprocentowanym depozytem. Z tym, że zastrzegam, że nie wiem, jak to
    jest w tym banku, sprawdź w regulaminie.