  • Data: 2020-03-27 14:39:38
    Temat: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1okiimzwc1m2c.1msb5rnjj8jyu.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Thu, 26 Mar 2020 20:52:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    >Powyższe przeliczenia litrów na butelki nie są dla mnie zbyt
    >czytelne,
    >dlatego postanowiłem podrążyć problem, co okazało się dziecinnie
    >łatwe, bo
    >googlarka od razy wywala, że:
    >"Średnia cena piwa * (0,5l) w Niemczech wynosi 0.65 EUR (w
    >przeliczeniu
    >2.99 PLN). Przelicznik przedstawia się następująco: 1 EUR (euro) =
    >4.5962
    >PLN (2020-03-26)"
    >https://www.cenynaswiecie.pl/cena-piwa-w-niemczech,
    144,24/

    Takie strony moga sporo przeklamywac

    https://www.aldi-nord.de/produkte/aus-unserem-sortim
    ent/alkoholische-getraenke/bier.html

    Krombacher 0.69 euro
    SCHULTENBRÄU 0.29
    Maternus 0.30 (1.79 za 6)

    Do tego kaucja za butelke/puszke, ale zwrotna.

    >Poszedłem za ciosem i sprawdziłem mitycznie drogą Słowację:
    >Średnia cena piwa * (0,5l) na Słowacji wynosi 0.63 EUR (w
    >przeliczeniu 2.87
    PLN)
    >Średnia cena pomidorów * (1kg) na Słowacji wynosi 1.20 EUR (w
    >przeliczeniu
    5.52 PLN)

    Akurat pomidory u nas to mocno od okresu zaleza, wiec trudno porownac.

    J.