  • Data: 2020-03-27 20:28:44
    Temat: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5e7e1e58$0$520$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    timent/snacks-suessigkeiten/schokolade/n
    ussbeisser-edel-vollmilch-3961.article.html

    /2003000011906

    >update - 3.99
    >https://www.aldi.pl/nasze-produkty/nasze-marki/chat
    eau/czekolada-orzechowa-3706.article.htm

    >Co ciagle drozej niz w Niemczech ... na razie :-(

    Odrobinę dalej - transport? Większe spożycie - obrót (większy hurt taniej)?
    Podatki swoją drogą.
    O piwie w DE, CZ i SK pisałem - stosunkowo tanie. Nie nadaje
    się na punkt odniesienia.
    No i wcześniejsza inflacaj u nas swoje zrobiła.

    Arek