  • 21. Data: 2004-02-21 11:35:19
    Temat: Re: NIE DO WIARY:)
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "KK" <n...@n...com> wrote in message
    news:c17ctm$c2r$1@news.polbox.pl...
    > No to opłata klimatyczna jest podatkiem bez wątpienia. Dla mnie abonament
    > RTV też - używam TV do oglądania DVD, Discovery i FashionTV :)))

    (Teoretycznie) Za abonament otrzymujesz mozliwosc ogladania TVP i nic nie ma
    do tego fakt ze nie korzystasz z tej mozliwosci.

    Ze oplata klimatyczna jest podatkiem to nawet na prawie podatkowym uczą :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 22. Data: 2004-02-21 12:53:43
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:c17foc$or8$1@mamut.aster.pl...

    > (Teoretycznie) Za abonament otrzymujesz mozliwosc ogladania TVP i nic nie
    ma
    > do tego fakt ze nie korzystasz z tej mozliwosci.

    Hm, chyba nie do końca, bo to jest podatek od posiadania telewizora i z
    możliwością oglądania TVP niespecjalnie ma coś wspólnego.

    > Ze oplata klimatyczna jest podatkiem to nawet na prawie podatkowym uczą :)

    Fakt, mój błąd.
    A obecnie to się nazywa opłata miejscowa.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 23. Data: 2004-02-21 13:09:29
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > A moze by im ktos zasugerowal, zeby opodatkowali tzw. diety poselskie,
    dlaczego
    > maja byc wyjatkiem i nie placic podatku od dochodu z wynagrodzenia?

    a coz to za problem?
    ich diety i tak placisz Ty. wiec i podatek od diety zaplacisz Ty.
    oni sobie nie zmniejsza, tzn. nie wpuszcza podatku w dzisiejsza kwote diety
    tym samym obnizajac ja.
    oni podatek dodadza do diety by dostawac tyle samo (albo nawet zwieksza
    diety, coz to za problem, wrecz okazja ;-> )
    i tak za wszystko juz zaplaciles lub zaplacisz
    (Ty- mozesz czytac "my", grupowicze, wszyscy)

    klaniam sie
    zbyszko janke

  • 24. Data: 2004-02-21 13:15:13
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Taki podatek juz od dawna istnieje, jedziesz w gory czy na mazury i go
    placisz,
    > tylko inaczej sie nazywa niz to zaproponowales. :)

    zbyt powaznie potraktowales post Malina.
    rzecz, przynajmniej wg mnie, w tym, ze pomyslow na glupie podatki nie
    brakuje, inwencja i fantazja MF nie ma granic.
    mozemy rownie dobrze jak podatek "zoladkowy" Malina wprowadzic podatek od
    wielkosci dywanu [od mkw].

    a podatek od ilosci przejazdow grzebieniem po glowie? a dla lysych co by tez
    placili podatek od domniemanego wzbogacenia - przeciez nie kupuja grzebieni
    ;)))

    pozdrawiam
    janke

  • 25. Data: 2004-02-21 13:19:10
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

> [...]

    ma
    > do tego fakt ze nie korzystasz z tej mozliwosci.

    A moze stacje prywatne tez powinny wprowadzic abonament. Przeziez tez daja
    mozliwosc ogladania ich programow TV ;-)

    Malin

  • 26. Data: 2004-02-21 13:20:55
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Hm, chyba nie do końca, bo to jest podatek od posiadania telewizora i z
    > możliwością oglądania TVP niespecjalnie ma coś wspólnego.

    Tylko patrzec, kiedy abonament TV bedzie sie placic za posiadanie komputera,
    palmtopa, aparatu fotograficznego ... a moze nawate i lodowki. Niedlugo
    kazde z tych urzadzen moze byc bowiem przystosowane do odbioru sygnalow TV
    hehe.

    Malin

  • 27. Data: 2004-02-21 13:23:48
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Uzytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:c17ll1$bmb$1@news.onet.pl...

> [...]
    tez
    > placili podatek od domniemanego wzbogacenia - przeciez nie kupuja

    No ja takich pomyslow mam jeszcze sporo w zanadrzu :) A ten post byl
    napisany tutaj celowo. Moze lowcy glow czytaja te liste i MF zatrudni mnie w
    celu wymyslania kolejnych pomyslow na opodatkowanie obywateli? ;-) hehe

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 28. Data: 2004-02-21 13:47:23
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > No ja takich pomyslow mam jeszcze sporo w zanadrzu :) A ten post byl
    > napisany tutaj celowo. Moze lowcy glow czytaja te liste i MF zatrudni mnie
    > celu wymyslania kolejnych pomyslow na opodatkowanie obywateli? ;-) hehe

    ja tez chce do MF! tez mam duzo pomyslow, nawet lacznie z egzekucja
    podatkow...

    - podatek od wyjscia do roboty lub powrotu do domu - pobierany w momencie
    zaistnienia zdarzenia - zamiast klamek w drzwiach automat wrzutowy - nie
    dasz 2pln - nie wejdziesz ;)

    - nie majac TV w domu czy w przyszlosci lodowki z dostepem do siecie
    bogacisz sie - naliczyc podatki dla tych co nie maja!

    - podatki dla tych co nie maja miszekan - siedza katem u rodzicow bo ich nie
    stac na "M" - bogaca sie nie placac czynszu!

    wiele wiele innych... moze we dwoch damy rade naprawic budzet?

    ;)
    zbyszko janke

  • 29. Data: 2004-02-21 14:23:28
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 21 Feb 2004 14:15:13 +0100, "janke"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >placisz,
    >
    >zbyt powaznie potraktowales post Malina.

    O to chodzilo, wtedy jest zabawniej. :)

  • 30. Data: 2004-02-21 14:47:47
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2004 14:20:55 +0100,
    osoba podpisana: Jacek Maliszewski <j...@e...com>
    napisała:
    [..]

> [...]
    > kazde z tych urzadzen moze byc bowiem przystosowane do odbioru sygnalow TV

    A to nie płacisz? :-)
    Zdaje się że przepis mówi o urząddzeniu przystosowanym do odbioru. Czyli
    karta telewizyjna jak najbardziej się łapie już teraz.

    KJ
    PS. Choć fakt. Karty TV do Palma jeszce nie widziałem.

    --
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.