  • 1. Data: 2004-02-20 13:35:43
    Temat: drugi filar, jakiś przekręt ?
    Od: "Gazownik" <g...@o...pl>

    cześć,
    wydzwaniała do mnie jakaś babka, mówi że jej firma
    pomoże mi sprawdzić czy zus przelewa składkę do mojego 2 filaru,
    z darmo itp. ja do niej żeby zadzwoniła za tydzień. Dzwonię do mojego
    funduszu a oni że to chyba jakiś przekręt nic o takim czymś nie słyszeli i
    żebym
    żadnych danych nie udostępniał. Moje składki moge sprawdzić przez WWW oprócz
    tego dostaję roczne zestawienie. Firmy tej babki nie ma w internecie.
    Kiedy jej to powiedziałem to zniknęła z mojego życia.

    O co chodzi ? Kto może mieć w tym interes, jakieś kredyty czy inne finanse
    budują sobie
    jakąś bazę danych ?

    pozdro

  • 2. Data: 2004-02-20 13:51:02
    Temat: Re: drugi filar, jakiś przekręt ?
    Od: "CKY74" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Gazownik" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kiedy jej to powiedziałem to zniknęła z mojego życia.
    >
    > O co chodzi ? Kto może mieć w tym interes, jakieś kredyty czy inne finanse

    Np. www.dsa.pl

    Tak się tylko mówi, że pomogą ci ściągnąć zaległe składki z ZUSu, żebyś
    zechciał się z nią spotkać.
    Generalnie to chodzi o przepisanie cię do innego funduszu.

    Pzdr

    CKY74

  • 3. Data: 2004-02-20 14:00:15
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CKY74" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > zechciał się z nią spotkać.
    > Generalnie to chodzi o przepisanie cię do innego funduszu.

    i generalnie nie ma tu nic niezgodnego z prawem,

    spotykają się z tobą sprawdzają składki i jednocześnie próbują namówić do
    przepisania do swojego funduszu.

  • 4. Data: 2004-02-20 14:21:21
    Od: "Gazownik" <g...@o...pl>

    a kto im udostępnia dane?
    mój 2 filar ? czy ja ? a może zus ?
    jeżeli ja to chyba sam sobie mogę sprawdzić.

  • 5. Data: 2004-02-20 14:25:15
    Temat: Re: drugi filar, jakis przekręt ?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Gazownik" <g...@o...pl> skribis:

    >a kto im udostępnia dane?
    >mój 2 filar ? czy ja ? a może zus ?

    Moze biora z ksiazki telefonicznej?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 6. Data: 2004-02-20 14:30:22
    Od: "Gazownik" <g...@o...pl>

    > Moze biora z ksiazki telefonicznej?
    chodzi mi o dane o płaconych składkach

  • 7. Data: 2004-02-20 18:36:13
    Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl>

    > chodzi mi o dane o płaconych składkach

    Nie biorą tych danych - sam je weźmiesz.
    Przyjdzie pan/pani z formularzami, wspólnie z Tobą je wypełni i wyśle do OFE
    zapytanie, które w zasadzie sam możesz wysłać bez niczyjej pomocy.
    Przy okazji pan/pani ładnie zagada, (zarzuci przynętę) na temat zmiany OFE,
    ubezpieczenia na życie, funduszu inwestycyjnego ...
    Jak nie łykniesz przynęty od razu i nie skusisz się na jakieś usługi
    finansowe (lepsze lub gorsze) to pan/pani umówi się z Tobą na spotkanie jak
    już dostaniesz wykaz składek - pewnie na 90% będą tam jakieś zapisy co do
    których będziesz miał wątpliwości (więc pan/pani) uprzejmie przyjdzi Ci to
    wytłumaczyć.
    A jak już przyjdzie to będziecie mieli papier przed sobą z żenującą kwotą
    składek - tu padnie pytanie retoryczne o to czy niby ta kasa ma wystarczyć
    ci na emeryturę ???
    No i znów będzie okazja porozmawiać o ...

    Ech, zjadłem zęby na filozofi pozyskiwania klientów na usługi finansowe...

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311