  • 11. Data: 2004-02-20 21:58:43
    Temat: Re: NIE DO WIARY:)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c15bip$mu8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Na razie można sie jeszcze śmiać.
    > Gorzej gdyby miała się kiedys zawiązać jakaś koalicja
    > typu LPR-Samoobora-PiS-JakiśPlankton - wtedy to
    > juz albo płakać albo uciekać ;-)

    To nawet teraz nie jest śmieszne. Czy myślisz, że jak to usłyszy jakiś
    inwestor zagraniczny, to z chęcią tutaj przyleci z kasą? On nie rozumie,
    że to taka grupa kretynów, co chcą uchodzić za partie polityczną. On
    pomyśli, że ktoś to poważnie rozważa, bo w cywilizowanych krajach nikt
    normalny z takimi bzdetami w parlamencie nie wyskakuje nie mając szansy na
    przeforsowanie tego.

  • 12. Data: 2004-02-20 22:29:09
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 20 Feb 2004 22:20:04 +0100, "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    wrote:

    >Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    >placisz,
    >
    >Błąd, to nie jest podatek, tylko opłata :)

    Tak samo jak wynagrodzenie posla, to nie pobory tylko dieta. ;P

  • 13. Data: 2004-02-20 22:54:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > pomyśli, że ktoś to poważnie rozważa, bo w cywilizowanych krajach nikt
    > normalny z takimi bzdetami w parlamencie nie wyskakuje nie mając szansy

    W naszym parlamencie takie głupoty opowiadają od czasu do czasu
    i wiekszość się do tego już pewnie przyzwycziła ;-)
    Poza tym to kwestia sondaży - gdyby dawały 80% dla populistów to
    rzeczywiście byłoby źle. To nam jednak chyba nie grozi gdyż część
    respondentów zachowała jeszcze odrobinę wstydu i nie przyznaje się
    do swoich rzeczywistych preferencji wyborczych - stąd pewnie notowania
    PO są przeszacowane, a szumowin zaniżone.
    O ile to dowiemy się dopiero po otwarciu urn i wtedy może być mały szok.
    Ale do tego czasu kto bardziej nerwowy to spokojnie może się zaopatrzyć
    w jakąś walutę :-))

    Pix

  • 14. Data: 2004-02-20 23:01:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Tak samo jak wynagrodzenie posla, to nie pobory tylko dieta. ;P

    A czym się różnią z prawnego punktu widzenia? Bo podatek od opłaty różni się
    zasadniczo.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2004-02-21 06:03:29
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości

    > Eh marketingowo świetny pomysł, poprawka zostanie odrzucona a oni w
    > kampani będą mówić jak to sie troszczyli o najuboższych.

    ten "marketing" za nasze pieniadze:(

  • 16. Data: 2004-02-21 08:12:09
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 20 Feb 2004 16:46:58 +0100, "rena" <r...@a...pl>
    wrote:

    >smiac sie czy plakac?...
    płakać ;(.

    >Klub Ligi Polskich Rodzin złożył do laski marszałkowskiej projekt ustawy o
    >podatku solidarnościowym, który zakłada, że banki działające w Polsce będą
    >musiały zapłacić jednorazowy podatek w wysokości 50 proc. rocznych
    >dochodów - poinformował w piątek zespół prasowy klubu.
    Qwa ... opłata za przelew w mbanku wzrośnie do 5 PLN przez to. Choć
    może jako bank przynoszący stratę dostaną zwrot 50% straty od Skarbu
    Państwa ? LOL. W PKO prowizja za przelew wzrośnie do 50PLN+5% ...

    Trzeba mieć łeb, żeby wymyślać takie bzdury ... ehhh.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 17. Data: 2004-02-21 09:44:12
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
    > Błąd, to nie jest podatek, tylko opłata :)

    Nazywa sie oplata, ale ma wszelkie cechy podatku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 18. Data: 2004-02-21 10:09:52
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
    > Błąd, to nie jest podatek, tylko opłata :)

    Tomek, nie doprowadzaj ludzi do pasji ;))) Taka opłata jest:
    - obowiązkowa
    - bezzwrotna
    - nieodpłatna (choć proszę o wyjaśnienie co dokłanie rozumieją przez to
    prawnicy)
    Dla mnie to zatem podatek. Tak samo jak opłata za TV też jest dla mnie
    podatkiem. A prawnicy mogą sobie tam dywagować ile chcą ;P

    pzdr
    KK

  • 19. Data: 2004-02-21 10:27:43
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "KK" <n...@n...com> wrote in message
    > - nieodpłatna (choć proszę o wyjaśnienie co dokłanie rozumieją przez to
    > prawnicy)

    Ze nie otrzymujesz bezposrednio zadnych swiadczen z tytulu uiszczenia tego
    podatku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 20. Data: 2004-02-21 10:46:11
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote in message
    > "KK" <n...@n...com> wrote in message
    >
    > Ze nie otrzymujesz bezposrednio zadnych swiadczen z tytulu uiszczenia tego
    > podatku.

    No to opłata klimatyczna jest podatkiem bez wątpienia. Dla mnie abonament
    RTV też - używam TV do oglądania DVD, Discovery i FashionTV :)))

    pzdr
    KK