  • 1. Data: 2004-02-20 14:31:19
    Temat: Pioneer Obligacji Dolarowych Plus FIO [pytania]
    Od: "Przemyslaw Osuch" <p...@g...pl>

    Mam kilka uwag i wątpliwości. Proszę o wyjaśnienia.

    Wszystkie moje zapytania odnoszą się do transakcji zawieranych w oddziale
    banku Pekao SA.
    Fundusz którego dotyczą to Pioneer Obligacji Dolarowych Plus FIO.

    1. Czy w dniu w którym powierzam Pekao SA środki finansowe automatycznie
    nabywam jednostki ?

    2. Jaka jest wycena zakupionych jednostek ? Dnia w którym powierzyłem
    środki, poprzednio dnia, czy następnych ?

    3. Jeśli chcę sprzedać swoje jednostki, udaję się do banku, to bank
    automatycznie wypłaca pieniądze ?

    4. Jaka jest wycena wartości jednostek w pytaniu trzecim.

    5. Dlaczego od momentu zakupu w banku jednostek na adres nabywcy wysyłany
    jest wyciąg z dwutygodniowym opóźnieniem ?

    6. Jak mam przeliczyć wartość posiadanych środków ? Czy muszę posługiwać się
    przy tym przeliczaniem na złoty (stracę na prowizji?), czy od razu mogę
    przyjąć wartość USD ? Do funduszu wpłaciłem w USD. Wyciąg z potwierdzeniem
    przychodzi jednak rozliczony w PLN.

    7. Czy prowizja 2.5 % jest odliczana przy zakupie, po sprzedaży czy może
    wliczona w cenę jednostki ?