  • 1. Data: 2004-02-20 15:13:46
    Temat: Euro - nie koniec?
    Od: "Rafal Urbanelis" <u...@g...pl>

    czesc grupa,
    dzis rano moj bank przyslal mi analize techniczna rynku forex.
    wynika z niej wprost ze zlotowka bedzie tracic nadal, a EUR/USD pozostaje w
    trendzie bocznym.
    jesli dodamy do tego fundamenty:
    -dzisiejsze newsy (20% bezrobocia)
    -fakt ze PO nie dogada sie z SLD

    mam ochote sie z kims zalozyc ze za dwa miesiace 1 EUR = 5.3 PLN
    hmmmmm.
    a moze kupic dolary? (cieniutki stan gospodarki w niemczech, spadek PKB w DE,
    deficyt przekroczyl 3% PKB w DE i FR.)

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis

  • 2. Data: 2004-02-20 15:29:13
    Temat: Re: Euro - nie koniec?
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 20 Feb 2004 15:13:46 +0000 (UTC), "Rafal Urbanelis"
    <u...@g...pl> wrote:

    >czesc grupa,
    >dzis rano moj bank przyslal mi analize techniczna rynku forex.

    A jaki bank takie analizy przysyla i jak czesto?

  • 3. Data: 2004-02-20 21:40:46
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    > A jaki bank takie analizy przysyla i jak czesto?

    Jego bank ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-20 23:33:36
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message
    > A jaki bank takie analizy przysyla i jak czesto?

    hmmm,
    w sumie to chyba wiekszosc bankow, w ktorych bawisz sie roznymi
    instrumentami finansowymi i masz wystarczajace duze saldo
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis

  • 5. Data: 2004-02-21 07:28:06
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > hmmmmm.
    > a moze kupic dolary? (cieniutki stan gospodarki w niemczech, spadek PKB w

    pkb w niemczech i francji juz nie spada
    deficyt przekroczyl 3 % PKB ponad rok temu
    i w zwiazku z tym podjeli reformy swojej polityki budzetowej
    wiec pewnie rok 2004 bedzie ostatnim z deficytem
    powyzej 3%
    ogolny trend w gospodarce swiatowej to
    przechodzenie z rozliczania w dolarach na rozliczenie w euro
    gospodarki dalekiego wschod maja spory zapas w
    dolarach ktorych nie chce teraz przy niskim kursie rzucac
    na rynek, poczekaja az cena dolara wzrosnie i wtedy
    zaczna sie ich pozbywac by pootwierac pozycje w euro
    dodatkowo to ameryka jest zadowolona z niskiego kursu dolara

    ale to jest moja prywatna ofinia, osoby nie
    zwiazanej z rynkiem finansowym

    Piotr