  • 1. Data: 2004-02-20 14:34:20
    Temat: Ambitne cele min Hausnera
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    "Na dziś mogę powiedzieć, że stopa bezrobocia na koniec lutego wyniesie 20,6
    procent. Naszym celem jest spadek stopy bezrobocia na koniec roku do poziomu
    poniżej 19
    procent" - powiedział dziennikarzom wicepremier."

    :))) Nie ma co cel bardzo ambitny :) Taki padek bezrobocia, to chyba szczyt
    mozliwosci naszej PREZNEJ gospodarki :)

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 2. Data: 2004-02-20 14:42:05
    Temat: Re: Ambitne cele min Hausnera
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > procent" - powiedział dziennikarzom wicepremier."
    >

    > :))) Nie ma co cel bardzo ambitny :) Taki padek bezrobocia, to chyba

    Zważywszy na plany ovatowania prawie wszystkiego co się rusza
    maksymalną stawką i chore pomysły wykończenia drobnych esporterów
    kaucjami gwarancyjnymi to cel może jest i nawet zbyt ambitny.

    Pix