  • 11. Data: 2009-01-08 06:40:43
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > zakładam, że nie ma ograniczenia odnosnie liczby takich lokat i mozna je
    > zalozyc przez siec (nie tak jak "zysk wyzszej klasy")?

    Nie ma ograniczenia lokat (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo) i można
    zakładać przez sieć (to na pewno, właśnie założyłem). Min. wpłata 1000zł.

  • 12. Data: 2009-01-08 06:42:32
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Styl Multi jest irytujący - znowu zmienili oprocentowanie nie racząc
    > wcześniej dać info na stronie, zresztą nawet teraz tego info jeszcze nie
    > ma. Wkurza mnie takie olewanie klienta.

    Czy ja wiem... Ja akurat wiedziałem już w poniedziałek, że od środy obniżą.
    Od razu w placówce lub mailem możesz się dowiedzieć o nowych produktach
    Multibanku, które już wkrótce (np. polisolokata i nowa struktura), więc
    wydaje mi się, że z tym podejściem do klienta nie jest tak źle.

  • 13. Data: 2009-01-08 06:49:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > nie lepiej zalozyc jakas 6 miesieczna i miec prawie 7%? No i nie biore pod
    > uwage czasu potrzebnego na zalozenie lokat.

    W lukasie mam 8,6% na 6M. Ale 7-dniowa ma trochę inny cel. Wiadomo, że
    większe oszczędności, które możesz mrozić wrzucasz sobie na lokatę 6M.
    Jednak z czegoś też trzeba żyć. Powiedzmy, że po wypłacie Kowalski zostawia
    sobie 2000zł, by w danym miesiącu popłacić rachunki, karty itd. Ponieważ
    zwykle terminy są różne, w przypadku mbanku wrzuca to na emaksa, z którego w
    każdej chwili może wybrać (emax+ już nie spełnia tej funkcji). I ma 1%. W
    Multibanku wrzucić to może na rachunek oszczędnościowy o tej samej
    funkcjonalności i ma 4%. Ale jeśli zapłacił już za czynsz i prąd, a do
    następnej wypłaty (np. spłata karty) ma 7 dni to wrzuca sobie na 7-dniową i
    daje mu to 4,7%.

    Ja takie widzę zastosowanie tej lokaty.
    Zwróć też uwagę, iż brutto daje ona prawie 6% przy stałym dostępie do
    gotówki. Dla niektórych to ważne, by nie zamrażać na 6M.

  • 14. Data: 2009-01-08 07:20:11
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wydaje mi się, że z tym podejściem do klienta nie jest tak źle.

    A ja, jako zwykły szaraczek po prostu oglądam strony www multi i nic, a
    szczególnie w aktualnościach, nie widziałem na ten temat. Mam się dopytywać,
    czy czasem nie mają ochoty czegoś zmieniać?

    Mariusz

  • 15. Data: 2009-01-08 07:23:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > A ja, jako zwykły szaraczek po prostu oglądam strony www multi i nic, a
    > szczególnie w aktualnościach, nie widziałem na ten temat. Mam się
    > dopytywać, czy czasem nie mają ochoty czegoś zmieniać?

    Tzn. ja mam tam dość wysoki pakiet i informują mnie sami - mailem na
    przykład. Może to dlatego. Wiesz... generalnie jest taka tendencja banków,
    że duże banery są tylko przy atrakcyjnych ofertach. Tuż po likwidacji 9% w
    Getinie też nie było info o tym w aktualnościach. To samo po prostu 8%
    znikło z bz wbk. Multibank nie jest tu jedynym, który tak działa. A gdy
    oglądasz ich stronę www to przejdź do zakładki oprocentowanie depozytów czy
    jakoś tak i jak najbardziej masz aktualną tabelę.

  • 16. Data: 2009-01-08 09:09:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > W lukasie mam 8,6% na 6M. Ale 7-dniowa ma trochę inny cel. Wiadomo, że
    > większe oszczędności, które możesz mrozić wrzucasz sobie na lokatę 6M.
    > Jednak z czegoś też trzeba żyć.

    piszac prawie 7% - tez miałem na mysli brutto.
    Natomiast kwestai celu - oczywiscie masz racje.
    No i sama satysfakcja z unikniecia belki. :)

    Pytanie jak bedzie sie zmieniało oprocentowanie w dłuższym okresie czasu.

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 17. Data: 2009-01-08 09:09:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > polisolokata

    mozesz przyblizyc?

    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 18. Data: 2009-01-08 09:29:35
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > czym sie rozni w praktyce multimax od oszczednosciowego ?

    oszczędnościowy w Multi ma funkcjonalność emaksa z mBanku - po prostu możesz
    wypłacać kiedy chcesz na multikonto i ile chcesz razy w miesiącu bez
    prowizji.

  • 19. Data: 2009-01-08 09:30:45
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 20. Data: 2009-01-08 09:31:48
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > piszac prawie 7% - tez miałem na mysli brutto.

    Domyślam się. Pewnie najlepsze lokaty tak już pozostaną. Lukas daje więcej,
    jednak jest jeszcze przed obniżką. 13.01 mija termin promocji KO (8%) i
    wtedy pewnie spadną też lokaty.

    > Natomiast kwestai celu - oczywiscie masz racje.
    > No i sama satysfakcja z unikniecia belki. :)

    To tez.

    > Pytanie jak bedzie sie zmieniało oprocentowanie w dłuższym okresie czasu.

    Te 7%, o których pisałeś daje np. Getin już po obniżce. Więc sądzę, że tak
    się będzie trzymać. W Multi też już po obniżce, zatem do kolejnych ruchów
    RPP możemy być spokojni.