  • 11. Data: 2002-05-25 13:36:34
    Temat: Re: Multibank to lipa
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0d33.00000afd.3cef6cf2@newsgate.onet.pl...
    > Nie iwm czy wiecie ale w multibanku nie mozna zrobic przelewu do innego
    klienta
    > multibanku.Mozna tylko w placówce . Bardzo nie profesjonalna obsługa :
    panienki
    > które cały czas przelaczaja na holda . Te panienki i faceci zreszta tez
    nadaja
    > sie na 0700

    PLONK!!!

    domain: lublin.pl
    descr: Regional university net
    descr: Lublin
    descr: PL
    admin-c: PER14-RIPE
    tech-c: ZS43-RIPE
    nserver: ZIO1U.UMCS.LUBLIN.PL 192.147.37.65
    sub-dom: UMCS KUL POL AR AM

  • 12. Data: 2002-05-25 13:37:54
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:acnvdv$nm0$1@news.onet.pl...

    > Gdzie w watku jest mowa o "Ynteligo" ?

    a tu np.

  • 13. Data: 2002-05-25 13:38:17
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie pracuje w zadnym banku - 17 latka nikt niezatrudni

    a od kiedy to studujesz?

  • 14. Data: 2002-05-25 21:31:40
    Od: cinnek <c...@h...pl>

    AK napisał:

    >PLONK!!!
    >

    >domain: lublin.pl
    >descr: Regional university net
    >descr: Lublin
    >descr: PL
    >admin-c: PER14-RIPE
    >tech-c: ZS43-RIPE
    >nserver: ZIO1U.UMCS.LUBLIN.PL 192.147.37.65
    >sub-dom: UMCS KUL POL AR AM

    hmm, nie za bardzo rozumiem...
    to, ze ktos jest z Lublina to od razu musi pracowac w infolinii
    inteligo?
    moze mi tez dasz plonka?

    cinnek

  • 15. Data: 2002-05-26 07:47:49
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AK wrote:

    > PLONK!!!
    >
    > domain: lublin.pl
    > descr: Regional university net
    > descr: Lublin
    > descr: PL
    > admin-c: PER14-RIPE
    > tech-c: ZS43-RIPE
    > nserver: ZIO1U.UMCS.LUBLIN.PL 192.147.37.65
    > sub-dom: UMCS KUL POL AR AM

    moze dwa slowa wyjasnienia bo naglowek to kazdy moze sobie
    wyswietlic, a temu kto nie umie podejrzec naglowka
    Twoj post juz wogole nic nie powie...

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 16. Data: 2002-05-26 11:55:59
    Od: "Nicto Wujek" <n...@N...poczta.gazeta.pl>

    Uwielbiam TAKIE twórcze wątki. Swoją drogą - MOŻNA wykonać przelew pomiędzy
    kontami w Multi, wiem bo sprawdziłem w praktyce a co do panienek i chłopców w
    MultiLinii to już całkiem inna bajka :-)

    Pozdrawiam

    NictoWujek

  • 17. Data: 2002-05-26 13:17:10
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message
    > moze dwa slowa wyjasnienia bo naglowek to kazdy moze sobie
    > wyswietlic, a temu kto nie umie podejrzec naglowka
    > Twoj post juz wogole nic nie powie...

    ciag myslowy - post anty MultiBankowy - wyslany z Lublina - prawdopodobnie
    od studenta

    w Lublinie jest Call Center Inteligo - zatrudnia glownie studentow

    Jak dla mnie za duzy tu zbieg okolicznosci...

    -adrian

  • 18. Data: 2002-05-26 14:12:03
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ciag myslowy - post anty MultiBankowy - wyslany z Lublina - prawdopodobnie
    > od studenta
    >
    > w Lublinie jest Call Center Inteligo - zatrudnia glownie studentow

    Zgadza sie, w Lublinie wszystkich studentow zatrudnia Inteligo, eh, co za
    pech.

  • 19. Data: 2002-05-26 15:10:18
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    uwaga! dla bankow szkolenia:
    'jak pisac na pbb i nie zostac zdemaskowanym'
    tanio!

    (bzwbk)