  • 1. Data: 2002-05-25 10:52:35
    Temat: Multibank to lipa
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Nie iwm czy wiecie ale w multibanku nie mozna zrobic przelewu do innego klienta
    multibanku.Mozna tylko w placówce . Bardzo nie profesjonalna obsługa : panienki
    które cały czas przelaczaja na holda . Te panienki i faceci zreszta tez nadaja
    sie na 0700

  • 2. Data: 2002-05-25 11:13:16
    Temat: Re: Multibank to lipa
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > panienki które cały czas przelaczaja na holda
    Potwierdzam.

  • 3. Data: 2002-05-25 11:15:00
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Nie iwm czy wiecie ale w multibanku nie mozna zrobic przelewu do
    > innego klienta multibanku.Mozna tylko w placówce .

    To chyba od dzisiaj, bo jeszcze wczoraj dzialalo :-)

    M.

  • 4. Data: 2002-05-25 11:17:03
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jeszcze wracaja z holda z bzdurnymi informacjami.Ten z multibanku to te same co
    z mbanku wiec sie niedziwie

  • 5. Data: 2002-05-25 11:19:25
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Takiej informacji dowiedzialem sie od pani z multilinii :( zgroza

  • 6. Data: 2002-05-25 11:41:44
    Od: niebankier <k...@g...w.eu>

    > Jeszcze wracaja z holda z bzdurnymi informacjami.Ten z multibanku to te
    same co
    > z mbanku wiec sie niedziwie

    Za to Wy, pracownicy Ynteligontnego call center jesteście wspaniali :-). Z
    litości nie napiszę jakie bzdury usłyszałem gdy zapytałem o rzeczywiste
    oprocentowanie kredytu w Inteligo. Jak ktoś ma słabe nerwy to nie radzę
    sprawdzać ;-)

  • 7. Data: 2002-05-25 11:49:08
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > litości nie napiszę jakie bzdury usłyszałem gdy zapytałem o rzeczywiste
    > oprocentowanie kredytu w Inteligo. Jak ktoś ma słabe nerwy to nie radzę

    Nie pracuje w zadnym banku - 17 latka nikt niezatrudni

  • 8. Data: 2002-05-25 12:17:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > litości nie napiszę jakie bzdury usłyszałem gdy zapytałem o rzeczywiste
    > oprocentowanie kredytu w Inteligo. Jak ktoś ma słabe nerwy to nie radzę

    Gdzie w watku jest mowa o "Ynteligo" ?

  • 9. Data: 2002-05-25 12:31:17
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > Takiej informacji dowiedzialem sie od pani z multilinii :( zgroza

    to moze dodaj jeszcze, ze pewnie pytales o przelewy walutowe

    p.

  • 10. Data: 2002-05-25 12:38:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 25 May 2002 12:52:35 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie iwm czy wiecie ale w multibanku nie mozna zrobic przelewu do innego klienta
    >multibanku.Mozna tylko w placówce .

    Przelewy wewnetrzne, zlotowe mozna bez problemow robic do inych
    klientow MultiBanku
    Natomiast nie ma obecnie mozliwosci wykonania poza placowka przelewu
    wewnetrznego z rachunku walutowego
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl