  • 1. Data: 2002-05-25 07:30:07
    Temat: KK i limit kredytowy
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Mam takie pytanie...
    Posiadam KK Lukasa z limitem 2000zl. powiedzmy, ze rozliczana 10-go kazdego
    miasiaca. Wydalem 1500zl. Pozostaly limit 500zl. Przychodzi wyciag
    wygenerowany 10-go. Splacam go 25-go (po 15 dniach, wiec bez %). Czy od
    10-go do 25-go mam limit 500zl czy tez po wygenerowaniu wyciagu od nowa
    2000zl?

    A teraz tak - splacam z tych 1500 powiedzmy 200zl. Reszta mi wisi ponad
    20dni. Place %, ale tak wisiec moze chyba dosc dlugo. Czy limit po 10-tym
    znow bedzie 2000 czy staly limit minus kwota_niesplacona jeszcze+nalezne
    bankowi prowizje i odsetki?

    pzdr

  • 2. Data: 2002-05-25 08:20:35
    Temat: Re: KK i limit kredytowy
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
[...]

    Dostępny limit to zawsze limit minus kwota wydatkowana, a więc do dnia
    otrzymania przez bak masz limit 500 zł. Data generowania wyciągu jeśli
    chodzi o limity nie ma znaczenia.

[...]

    Jak wyżej limit minus aktualne zadłużenie.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 3. Data: 2002-05-25 09:00:23