  • 1. Data: 2002-05-24 22:42:16
    Temat: Rachunek NOM a zlecenie stałe w banku
    Od: <s...@i...pl>

    Witam
    Mam w PKO zlecenie stałe na rachunki TPSA czy
    Bank zapłaci przeleje z mojego konta za rachunek wystawiony przez NOM
    skoro go o to nie prosiłem tylko dlatego, ze zakopertowała Tepsa???
    pozdr
    SinC

  • 2. Data: 2002-05-25 05:41:50
    Temat: Re: Rachunek NOM a zlecenie stałe w banku
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Nie powinien - zakładając zlecenie stałe podałeś wyraźnie wystawcę rachunku a
    nie tego kto wysyła kopertę.

    Pozdr.

    Bankomat

  • 3. Data: 2002-05-25 08:45:39
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    s...@i...pl <s...@i...pl> pisze:

    > Mam w PKO zlecenie stałe na rachunki TPSA czy
    > Bank zapłaci przeleje z mojego konta za rachunek wystawiony przez NOM
    > skoro go o to nie prosiłem tylko dlatego, ze zakopertowała Tepsa???

    Tez jestem ciekawy: mam podobne zlecenie z BZWBK. Prawdopodobnie zalezy
    to od wielu czynnikow, a w szczegolnosci od tego, jakiej postaci listę
    zbiorczą dokladnie wygeneruje TPSA dla banku, od banku/oddziału,
    wreszcie od widzimisię pracownika wpisującego (jest to wprowadzane
    recznie - np. w tym miesiacu na wyciagu mam obciązenie i uznanie
    (cofniecie transakcji) tego samego dnia, bo pracownik prawdopodobnie
    pomylil sie wpisujac zlecenie do realizacji na dzien wpisywania zamiast
    na przyszla date platnosci.
    TPSA nie byla w stanie nic sensownego tu powiedziec na moje zapytanie
    telefoniczne. Pozostaje czekac i pilnowac.

    Do pewnego stopnia bank jest "elastyczny" (bez orzekania, czy to źle,
    czy dobrze, na pewno rozne sa opinie), np. oryginalne zlecenie stale
    precyzowalo w moim przypadku numer rachunku docelowego. Niedawno ten
    numer sie zmienil (indywidualizacja rachunkow klientow), a stale
    zlecenie dziala nadal.

    Badzmy wiec czujni.

  • 4. Data: 2002-05-25 15:58:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Badzmy wiec czujni.

    NOM sam przysyła faktury, więc żadne zlecenie stałe nie wchodzi w grę.
    Grzegorz