  • 1. Data: 2002-05-25 10:37:39
    Temat: Konto studencie w BZWBK a oplaty...
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    Witam

    rozmawialem ostatnio ze znajoma, ktora posiada konto
    X-tra Student a takze korzysta z kredytu studenckiego.

    Co miesiac pobieraja jej nastepujace oplaty:

    3zl - oplata za kredyt - co to? obsluga kredytu, jakas
    skladka na fundusz gwarancyjny czy co?

    2zl - za wyciag papierowy raz w miesiacu (sam z tego
    zrezygnowalem choc co ciekawe na www w TOiP ciagle
    figuruje, ze jest to bezplatne...)

    1zl - za prowadzenie konta ???

    tego juz w ogole nie rozumiem - konto jest na 100%
    bezplatne wiec za co ta zlotowka miesiecznie? Czy w
    zwiazku z pobieranym kredytem jest jaka oplata?
    Gdzie to jest w TOiP?

    Po prostu zastanawiam sie czy nie pojsc z nia do oddzialu
    i zrobic raban o te pieniadze (za prawie 2 lata to juz
    bedzie ponad 20 zl + odsetki ustawowe = 30 zl) czy gdzies
    jednak jest ta oplata ukryta.

    Wyjasnijcie mi jesli mozecie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-05-25 12:25:01
    Temat: Re: Konto studencie w BZWBK a oplaty...
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > 2zl - za wyciag papierowy raz w miesiacu (sam z tego
    > zrezygnowalem choc co ciekawe na www w TOiP ciagle
    > figuruje, ze jest to bezplatne...)

    Mnie przysylaja za darmo. Mam naturalnie tez studenckie, zakladane w dawnym
    BZ.

    > 1zl - za prowadzenie konta ???

    Za darmo.

    > Wyjasnijcie mi jesli mozecie.

    Dobrym rozwiazaniem bylaby zmiana banku, bo BZ WBK nijak nie zachwyca
    oferta. Ja sie przerzucilem na Lukasa i mBank. BZ-ta trzymam wlasnie
    dlatego, ze za darmo jest prowadzenie i wyciagi, wiec a nuz sie kiedys z
    nimi przeprosze. Jesc nie wola, niech sobie bedzie (BTW: od roku nie mam
    uprawnien do posiadania tego konta :-)))

    pzdr

  • 3. Data: 2002-05-25 12:40:06
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Mnie przysylaja za darmo. Mam naturalnie tez studenckie, zakladane w dawnym
    > BZ.

    No wlasnie - nijak nie moge tego skumac. Wszedzie jest napisane za darmo
    a od moemntu kiedy skapnalem sie, ze mi potracaja oplate poszedlem do oddzialu
    i kazalem nie wysylac (2 osoby mowily mi, ze wyciagi platne...).
    Zakladalem w dawnym WBK - ale kurcze na stronie jak byk stoi "bezplatnie".

    > Za darmo.

    No wlasnie... tego to juz jestem pewny totalnie - chyba sie przejde z nia
    zrobic gnoj :-)

    > Dobrym rozwiazaniem bylaby zmiana banku, bo BZ WBK nijak nie zachwyca
    > oferta. Ja sie przerzucilem na Lukasa i mBank.

    No co Ty. Paranoja - wiesz ile to zachodu zeby zalatwiac cale przeniesienie
    kredytu itd... mBank w ogole odpada, Lukas tez nie wiem czy tym sie zajmuje
    (chyba nie!). Poza tym nie dosc ze to osoba nie z pbb :-) to poza tym
    kobieta, ktora karty uzywa tylko wyplat z bankomatu :-)

> [...]
    > nimi przeprosze. Jesc nie wola, niech sobie bedzie (BTW: od roku nie mam
    > uprawnien do posiadania tego konta :-)))

    Ja jestem bardzo zadowolony z BZWBK:
    - za darmo
    - VC i Maestro
    - bezplatne i oprocentowane rachunki walutowe
    - podglad przez net

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-05-25 13:48:45
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > (chyba nie!). Poza tym nie dosc ze to osoba nie z pbb :-) to poza tym
    > kobieta, ktora karty uzywa tylko wyplat z bankomatu :-)

    Co do kredytu, to lukas dal mi KK bez stalych dochodow, wiec to tak jakby
    kredyt do 50 dni na 0%. W mBanku mozna zalozyc linie kredytowa, w lukasie
    chyba tez.

    > Ja jestem bardzo zadowolony z BZWBK:

    Osobiscie uwazam, ze kazdy powinien wybrac bank jaki mu pasuje - to sprawa
    bardzo indywidualna. Jesli jestes zadowolony to super.

    pzdr

  • 5. Data: 2002-05-25 18:11:13
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Co do kredytu, to lukas dal mi KK bez stalych dochodow, wiec to tak jakby
    > kredyt do 50 dni na 0%. W mBanku mozna zalozyc linie kredytowa, w lukasie
    > chyba tez.

    Nie zrozumiales - to jest kredyt studencki, ten taki finansowany w czesci
    przez panstwo - okolo 400 zl na miesiac (po 10 miesiecy na rok) i splata
    przez chyba 10 lat rok po zakonczeniu studiow. Oprocentowanie jakies fajne,
    kilka % chyba.

    > Osobiscie uwazam, ze kazdy powinien wybrac bank jaki mu pasuje - to sprawa
    > bardzo indywidualna. Jesli jestes zadowolony to super.

    No wlasnie, PKO BP mam pod nosem ale kiedykolwiek tam jestem krew mnie
    zalewa i za nic w swiecie bym tam konta nie zalozyl.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-05-26 09:25:17
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > Mnie przysylaja za darmo. Mam naturalnie tez studenckie, zakladane w
    dawnym
    > BZ.

    Darmowe są wyciągi dla konta. Wyciągi dla każdej karty z osobna są płatne 2
    zł (od karty za każdy wysłany wyciąg).

    Marcin Lubojański
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'
    ----==============================----

  • 7. Data: 2002-05-26 11:22:48
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Darmowe są wyciągi dla konta. Wyciągi dla każdej karty z osobna są płatne 2
    > zł (od karty za każdy wysłany wyciąg).

    Aaaaaa, to juz teraz rozumiem.
    Czyli bezplatnie moge dostac tylko info o saldzie na koncie
    co miesiac czy takze o wszystkich przelewach przychodzacych
    i wychodzacych + prowizjach?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-05-26 15:41:26
    Od: Pawel Sawicki <P...@v...com>

    Szymon <w...@p...com> wrote:
    > Mnie przysylaja za darmo. Mam naturalnie tez studenckie, zakladane w dawnym
    > BZ.
    Ja mam co prawda jeszcze Young (ale bede musial po wakacjach zmienic:) i
    dostaje darmowy wyciag po KAZDYM dniu, w ktorym byla jakas operacja. Nie wazne
    czy to odsetki, wplywy, wyplywy. Troche dziwne, bo jak zakladalem, mowilem, ze
    nie chce zadnych druczkow przesylanych do domu, bo wszystko to mam przez
    Internet i to o wiele szybciej. Nie bede tego reklamowal, ale czesto jest tak
    smiesznie, ze jednego dnia dostaje 3 lub nawet 4 listy od BZWBK :) Wolalbym,
    zeby zamiast placic za znaczki, moj kochany bank dodawal mi codzienie do konta
    1 zeta :) Coz... irlandzki sposob na robienie interesow jest dla mnie malo
    zrozumialy :) (tym bardziej ze srednie saldo wynosi circa. 50 zeta, reszta
    zaraz po wplacie laduje w mBanku :)

    > Za darmo.
    Bylem w piatek w oddziale i konsultant potwierdzil, ze X-tra jest za
    0zl/miesiac.

    Pozdrawiam
    Pawel Sawicki
    --
    Age doesn't always bring wisdom. Sometimes age comes alone.

  • 9. Data: 2002-05-26 22:57:56
    Od: "Grześ" <g...@i...pl>

    To jest bardzo dziwne bo raczej BZWBK taknie robi, który to oddział jest
    taki rozrzutny??

    Grzesio

  • 10. Data: 2002-05-27 09:13:10
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Wilczek,

    Saturday, May 25, 2002, 12:37:39 PM, you wrote:

    W> 2zl - za wyciag papierowy raz w miesiacu (sam z tego
    W> zrezygnowalem choc co ciekawe na www w TOiP ciagle
    W> figuruje, ze jest to bezplatne...)

    Wyciagi z konta sa za darmo. 2 zl kosztuje zestawienie do karty, jesli
    nie chcesz dostawac najlepiej zadzwon do CKiC. Szkoda tylko ze po
    kazdym wznowieniu trzeba dzwonic i znowu prosic o odwolanie, dla mnie
    to porazka.
    Pzdr

    --
    Best regards,