    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Date: Wed, 30 Oct 2002 11:33:14 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154

    > Czyzbys nalezal do Multimaniakow, ktorzy o faktach sluchac nie chca
    > a jedynie trafia do nich kampania reklamowa z lotnymi haslami ?

    Nie ;-)) Po prostu ma tu miejsce stara prawda: 'jeden niezadowolony klient
    robi wiecej szumu niz dziesieciu zadowolonych' ;-)
    Ja osobiscie nie mialem problemow z KK multi, podobnie jak_wszyscy_moi
    znajomi ;-) Poza tym trzeba miec swiadomosc, ze tam tez pracuja ludzie i
    momencie jak wchodzi nowy produkt maja sporo roboty ! Po drugie -co jest
    oczywiste- wprowadzono nie tylko produkt, ale tez nowe procedury, ktore nie
    beda 'dzialac' rewelacyjnie zaraz od pierwszego dnia ! To tyle.

    > Swoista moda i trudnosc w zrozumieniu, ze ta rewolucja to
    > glownie odbyla sie w reklamie ???

    Fakt, reklamy sa troche nie na temat ;-)

    > Slowa krytyki to nic innego jak rozczarowanie spowodowane
    > minieciem sie teorii i praktyki.

    ;-))

    > Fakty sa takie, ze mBank, Multibank a takze Inteligo
    > zyskaly popularnosc wsrod glownie mlodych uzytkownikow
    > dzieki wprowadzonym nowoscia (internet) a takze dzieki
    > negatywnej kampanii w stosunku do tradycyjnych bankow
    > (marmurkow). Zalozenia byly takie, ze obsluga bedzie
    > bezproblemowa i przyjazna. Niestety, w miejsce zlikwidowanych
    > niedogodnosci pojawily sie inne.

    Tak to bywa jak wprowadza sie b.duzo nowych produktow w krotkim czasie. Nie
    zmienia to jednak faktu, iz nie wroce juz pewnie do zadnego z tradycyjnych
    marmurkow ;-)

    > Im wiecej i glosniej sie o wadach bedzie mowic, tym wieksza szansa,
    > ze zostana one zlikwidowane.

    Oka tylko z umiarem ;-)

    > pozdr
    > MarcinP

    Witek

    BTW nigdy nie mowilem, ze kk multi jest najlepsza (bo jest inna
    bezpieczniejsza (i duzo drozsza) kk), ale napewno jest warta zainteresowania
    ;-)