  • Data: 2002-10-30 21:28:40
    Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    albo zes sie z ch... na lby pozamienial, albo ci moze kredytu nie dali,
    twoj nick wskazuje raczej to drugie, spekulant k.... sie znalazl. ja tam
    problemow zadnych nie mialem, historie przynioslem konto otworzylem za trzy dni
    mialem kredyt, a wiecej czasu w SA stracilem zeby konto zamknac, gdzie nawet
    ekspresu bez kawy nie maja. polecilem ten bank wiekszosci znajomym i jakos
    jeszcze nikt sie nie skarzyl.
    poza tym kto ci kaze stac w kolejkach jak wszystko zalatwisz przez internet
    albo telefon.

> [...]
    > zadzwoniła do mnie miła Pani i poinformowała, że mogę się już zjawić i
    > przynieść wymagane dokumenty (zaświadczenie o zarobkach, historię rachunku
    6m -
    > tu wspomnę na marginesie, że taka historia rachunku w Pekao kosztuje więcej
    niż
    > ta cała karta, 2 dokumenty tożsamości ze zdjęciem no i książeczkę wojskową -
    > mimo że poinformowałem Panią że wojsko mi już nie grozi bo mam skończone 30
    > lat). Wczoraj zabrałem ten cały majdan i poszedłem do Multibanku na
    Królewską.