  • Data: 2002-10-30 13:58:30
    Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ;-)) Po prostu ma tu miejsce stara prawda: 'jeden niezadowolony
    > klient robi wiecej szumu niz dziesieciu zadowolonych' ;-)
    > Ja osobiscie nie mialem problemow z KK multi, podobnie jak_wszyscy_moi
    > znajomi ;-) Poza tym trzeba miec swiadomosc, ze tam tez pracuja
    > ludzie i momencie jak wchodzi nowy produkt maja sporo roboty ! Po
    > drugie -co jest oczywiste- wprowadzono nie tylko produkt, ale tez
    > nowe procedury, ktore nie beda 'dzialac' rewelacyjnie zaraz od
    > pierwszego dnia ! To tyle.

    To posluchaj (poczytaj), co maja do powiedzenia ludzie, ktorzy W TEJ
    placowce byli.

    Pierwsze podejscie - proba zalozenia rachunku - tlum i 1 (slownie JEDNA)
    osoba obslugujaca. Poszedlem gdzie indziej

    Drugie podejscie - wplata gotowki - 45 minut oczekiwania - 3 osoby pzede mna

    Trzecie podejscie - wniosek KK - 20 minut oczekiwania (az ktos zwroci na
    mnie uwage), 10 minut samotnego siedzenia przy stoliku sam na sam z
    wnioskiem. Wcale nie jestem pewien, czy go dobrze wypelnilem ..

    podsumowanie - jak nie musicie, nie chodzcie na Krolewska.

    A Ty masz pod reka Wojtka
    :-)

    M.