  • 1. Data: 2002-10-30 07:47:37
    Temat: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Od: s...@o...pl

    Ponieważ złożyłem wniosek o kartę kredytową 18.10 (przez internet) w
    poniedziałek 28.10 (mimo informacji że bedzie to trwało 2 dni czekałem 9 dni)
    zadzwoniła do mnie miła Pani i poinformowała, że mogę się już zjawić i
    przynieść wymagane dokumenty (zaświadczenie o zarobkach, historię rachunku 6m -
    tu wspomnę na marginesie, że taka historia rachunku w Pekao kosztuje więcej niż
    ta cała karta, 2 dokumenty tożsamości ze zdjęciem no i książeczkę wojskową -
    mimo że poinformowałem Panią że wojsko mi już nie grozi bo mam skończone 30
    lat). Wczoraj zabrałem ten cały majdan i poszedłem do Multibanku na Królewską.
    Po 45 minutach oczekiwania w kolejce (i braku kawy w ekspresie - której zresztą
    nikt nie uzupełnił) i obsługiwaniu osób poza kolejnością (które były umówione w
    inny nie znany mi sposób) stwierdziłem że aż tak nie zależy mi na tej karcie i
    zrezygnowałem.
    Dodam, że było to już moje drugie podejście do tej placówki (ale bynajmniej nie
    druga w niej wizyta bo tych poprzednio odbyłem 3 gdy chciałem przenieść do nich
    rachunek z innego banku - ale nie przeniosłem) i na łamach tej listy
    przestrzegam przed jakimkolwiek kontaktem z tą placówką i tym bankiem.
    Okazuje się, że warto czasem zapłacić trochę więcej innemu bankowi i zapewnić
    sobie lepszą obsługę niż rzucać się na "promocje" cenowe.
    Pozdrawiam
    Spekulant

  • 2. Data: 2002-10-30 08:47:38
    Temat: Czy ktos ma może podobne doświadczenia?
    Od: s...@o...pl

    Poproszę o komentarz.

  • 3. Data: 2002-10-30 08:55:20
    Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    :-)
    a nawet :-))))
    mam podobne odczucia.
    Umowilem sie przez multilinie, mila pani powiedziala, ze o 16 na mnie
    czekaja.
    Przyszedlem punktualnie, poproszono mnie abym usiadl i poczekal.
    Czekam 5 minut, 10, 15. Przez przepierzenie slychac rozmowe i smiechy
    pracownika banku i 2 klientow (z tego co slychac to jego dobrzy znajomi).
    Drugie stanowisko puste. Czekam juz 25 minut mam dosc, ale ide do tego
    pana zza przegrody.
    - Ile mam czekac?
    - Tu mi zejdzie 20 minut i przed panem tez jest jedna para wiec razem ze
    40min
    - To jaki sens ma umawianie mnie na 16 skoro mam godzine czekac ?
    - jakie umowienie?
    - przez multilinie
    - przepraszam, ja nic nie wiem

    (tu galop pana na zaplecze, przychodzi z jakas pania, ktora zasiada w drugim
    stanowisku)

    -slucham pania
    -bylem umowiony przel multilinie na 16
    - eeee..mmm. slucham o co chodzi

    Kobieta wogole nie zorientowana i nie ma pojecia, ze wogole powinni na mnie
    czekac.

    MarcinP
    ps
    wszystko w Lodzi
    ps2
    ale marmurki maja calkiem ladne

  • 4. Data: 2002-10-30 09:09:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > tu wspomnę na marginesie, że taka historia rachunku w Pekao kosztuje
    więcej niż
    > ta cała karta,

    No coz jak sie ma konto w pekao ;-)

    > inny nie znany mi sposób) stwierdziłem że aż tak nie zależy mi na tej
    karcie i
    > zrezygnowałem.

    I dobrze. Przynajmniej nie bedzie wiecej postow o tym samym ;-))

> [...]
    nich
    > rachunek z innego banku - ale nie przeniosłem)

    j.w.

    > i na łamach tej listy
    > przestrzegam przed jakimkolwiek kontaktem z tą placówką i tym bankiem.

    Juz sie boje tego banku ;-)

> [...]
    zapewnić
    > sobie lepszą obsługę niż rzucać się na "promocje" cenowe.

    Tia szczegolnie w pekao ;-P

    Witek

  • 5. Data: 2002-10-30 09:17:57
    Od: "Leszek Ostrowski" <l...@k...pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > Ponieważ złożyłem wniosek o kartę kredytową 18.10 (przez internet) w
    Mi się chyba udało.
    Co prawda byłem umówiony przez Mulitlinie , a całe spotkanie trwało około 15
    min. (Multibank CUF ul. Królewska).
    Był to piątek po 17.00
    Wydaje mi się że te umawianie to narazie "pic",ale mniejmy nadzieje że to
    się zmnieni. Ten bank nie może pozwolić sobie na takie błędy.

    LJO

  • 6. Data: 2002-10-30 09:45:05
    Temat: Re: Czy ktos ma może podobne doświadczenia?
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    s...@o...pl wrote:

    > Poproszę o komentarz.

    Ja mam podobne. Tylko nie wiem do czego podobne

  • 7. Data: 2002-10-30 10:01:23
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Tia szczegolnie w pekao ;-P
    >
    > Witek

    Czyzbys nalezal do Multimaniakow, ktorzy o faktach sluchac nie chca
    a jedynie trafia do nich kampania reklamowa z lotnymi haslami ?
    Swoista moda i trudnosc w zrozumieniu, ze ta rewolucja to
    glownie odbyla sie w reklamie ???
    Slowa krytyki to nic innego jak rozczarowanie spowodowane
    minieciem sie teorii i praktyki.

    Fakty sa takie, ze mBank, Multibank a takze Inteligo
    zyskaly popularnosc wsrod glownie mlodych uzytkownikow
    dzieki wprowadzonym nowoscia (internet) a takze dzieki
    negatywnej kampanii w stosunku do tradycyjnych bankow
    (marmurkow). Zalozenia byly takie, ze obsluga bedzie
    bezproblemowa i przyjazna. Niestety, w miejsce zlikwidowanych
    niedogodnosci pojawily sie inne.

    Im wiecej i glosniej sie o wadach bedzie mowic, tym wieksza szansa,
    ze zostana one zlikwidowane.

    pozdr
    MarcinP

  • 8. Data: 2002-10-30 10:23:00
    Od: k...@p...onet.pl

    W tym oddziale czasto tych panow z kasy nie ma, ale ostatnim razem bardzo sie
    ucieszylem jak bylem u nich. Za darmo mi wydrukowal historie z ostatnich 6
    miesiecy i powiedzial, ze normalnie to prowizja jest, ale on i tak daje za
    friko. Nastepnie to w 1 komputerze nie ma myszki juz pare miechow (nie stac ich
    na myszke ?) i nie wiem czemu ten komputer chodzi non stop wlaczony, skoro jest
    i tak nie do uzytku. A to jest jedyny komputer, gdzie jest przycisk do mBanku.
    Jest jeszcze terminal prze bankomacie, ale trzeba stac i nie wygodna klawiatura
    wmontowana w sciane. Ciekawe kiedy to zmienia...

  • 9. Data: 2002-10-30 10:33:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Czyzbys nalezal do Multimaniakow, ktorzy o faktach sluchac nie chca
    > a jedynie trafia do nich kampania reklamowa z lotnymi haslami ?

    Nie ;-)) Po prostu ma tu miejsce stara prawda: 'jeden niezadowolony klient
    robi wiecej szumu niz dziesieciu zadowolonych' ;-)
    Ja osobiscie nie mialem problemow z KK multi, podobnie jak_wszyscy_moi
    znajomi ;-) Poza tym trzeba miec swiadomosc, ze tam tez pracuja ludzie i
    momencie jak wchodzi nowy produkt maja sporo roboty ! Po drugie -co jest
    oczywiste- wprowadzono nie tylko produkt, ale tez nowe procedury, ktore nie
    beda 'dzialac' rewelacyjnie zaraz od pierwszego dnia ! To tyle.

    > Swoista moda i trudnosc w zrozumieniu, ze ta rewolucja to
    > glownie odbyla sie w reklamie ???

    Fakt, reklamy sa troche nie na temat ;-)

    > Slowa krytyki to nic innego jak rozczarowanie spowodowane
    > minieciem sie teorii i praktyki.

    ;-))

> [...]
    > (marmurkow). Zalozenia byly takie, ze obsluga bedzie
    > bezproblemowa i przyjazna. Niestety, w miejsce zlikwidowanych

    Tak to bywa jak wprowadza sie b.duzo nowych produktow w krotkim czasie. Nie
    zmienia to jednak faktu, iz nie wroce juz pewnie do zadnego z tradycyjnych
    marmurkow ;-)

    > Im wiecej i glosniej sie o wadach bedzie mowic, tym wieksza szansa,
    > ze zostana one zlikwidowane.

    Oka tylko z umiarem ;-)

    > pozdr
    > MarcinP

    Witek

    BTW nigdy nie mowilem, ze kk multi jest najlepsza (bo jest inna
    bezpieczniejsza (i duzo drozsza) kk), ale napewno jest warta zainteresowania
    ;-)

  • 10. Data: 2002-10-30 10:48:26
    Od: l...@o...pl

    > Tak to bywa jak wprowadza sie b.duzo nowych produktow w krotkim czasie. Nie
    > zmienia to jednak faktu, iz nie wroce juz pewnie do zadnego z tradycyjnych
    > marmurkow ;-)

    Multibank akurat to tradycyjny marmurek :)