  • Data: 2002-10-30 23:16:46
    Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Od: a...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    Kompletna bzdura, chodzę do banku na Królewską i jedno wiem, że obsługa dwoi
    sie i troi żeby nikt nie wyszedł z kwitkiem. Ale jeszcze się taki nie narodził
    co by wszystkim dogodził. Z tego co zauważyłem nie ma tam wielu obsługujących,
    chyba 6 osób w godzinach szczytu, wkońcu to bank internetowy. A ludzie
    przychodzą z różnymi sprawami, zamiast pomykać przez internet. Chyba zbyt dużo
    z nas jest przyzwyczajonych do osobistej obsługi. Kawę piłem nie raz i nawet
    mnie przeszkolono w zakresię obsługi kofiwara, ale do banku nie chodzę dla
    kawy :). W kasie siedzi jeden kasjer i z tego co zauważyłem to można u niego
    zrobić znacznie więcej, nawet otworzyć rachunek. Gościu szczerzy się do
    wszystkich i pomaga, mi by się tak nie chciało, widać skończyły się już czasy
    że jeden człowiek wykonuje jedną czy dwie operacje. To właśnie świadczy o tym
    że jest to bank nowatorski. Swoją drogą te same twarze widać rano i wieczorem,
    czy ci ludzie nie śpią? - uwijają się jak mrówki i chwała im za to. A dla
    niecierpliwych doradzam powtórkę z rozrywki w obleśnych i nieprzyjaznych
    bankach starych czasów.