  • 1. Data: 2003-05-28 06:46:24
    Temat: [Multibank] czy to normalne ?
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Zostałem niemile zaskoczony przez moj nowy bank. Proszę o Wasze zdanie.
    Otrzymałem do skrzynki pocztowej przesyłkę z Multi (listem zwykłym).
    Otwieram i znajduję mój wniosek o KK - w którym są dokładnie wszystkie moje
    dane łącznie z tymi używanymi przez nich do identyfikacji - po prosto
    wszystko (pesele, numety, adresy, telefony, zarobki itd.). Dodatkowo w
    przesyłce brak żadnej informacji co i dlaczego albo że, dziękują czy coś,
    tylko xero wniosku.
    Czy wszyscy są tak traktowani, może temat był już poruszany?
    Czy to jest bezpieczne?
    pozdrawiam
    A.(rozczarowany)

  • 2. Data: 2003-05-28 07:06:08
    Temat: Re: [Multibank] czy to normalne ?
    Od: s...@p...onet.pl

    Wcale mnie to nie dziwi - po prostu Multi w pełnej okazałości :)

  • 3. Data: 2003-05-28 09:17:01
    Od: Tomasz <t...@a...net>

    W Multi wszystko jest możliwe. Nauczony doświadczeniem kontaktów drogą
    bezosobową (nieludzką ?) poszedłem do oddziału złożyć wniosek o KK. Nie
    wiadomo dlaczego zagonili mnie do pokoju Aquariusa, gdzie miła Pani
    wypełniła dla mnie wniosek. Oczywiście po tygodniu dzwonią do mnie,
    prosząc, żebym jak najszybciej przyszedł do oddziału z dowodem osobistym
    - przy zakładaniu konta pokazałem paszport, a do karty potrzebny jest
    dowód. Jak najszybciej oczywiście nie przyszedłem, to znowu zadzwonili z
    pretensjami, że nie można mnie znaleźć (miły Pan uraczył mnie opowieścią
    o swoim heroicznym wyczynie odnalezienia mnie, przez grzeczność nie
    dyskutowałem...).

    "Multibank - dreszczyk emocji !"

    Tomek

  • 4. Data: 2003-05-28 15:34:10
    Od: "Don" <d...@g...pl>

    Tak. Zaczynają się tam cuda.
    Założyłem tam konto, bo mieli być inny od konkurencji
    (dobrze wyszkolona załoga i sprawnie działający bank).

    A jest jak widać i słychać.

    pozdr.

  • 5. Data: 2003-05-28 15:50:44
    Od: k...@p...onet.pl

    Tez zalozylem tam konto z samego poczatku, bo mieli naprawde dobre warunki,
    ceny, system transakcji oraz kapitalna obsluge i brak kolejek. Ale w miare
    jedzie, brzuszek rosnie i apetyt. Kliento przybywalo to i wieksze prowizje i
    oplaty dodatkowe dochodzily rowniez. Dodatkowo traktuja teraz klientow podobnie
    do innych bankow, nie to co kiedys, wiec zabralem kaske, zlecenia odwolane,
    karty oddane i czekam na zamkniecie konta.

    Wybor padl na Nordea Bank. Dobry bank internetowy, jedynie co mie sie nie
    podoba to oplaty za przelewy i limit maksymalny karta VE. Ale przlewow z tego
    konta nie robie, a sluzy mi jako dostep do bankomatow BZ WBK i bardzo latwo
    dostac tam VC i linie kredytowa. Dla mnie to az za dobrze.Mysle, ze po
    polaczeniu z LG to beda za darmo przelewy i wiecej placowek w Warszawie ( mam
    blisko do 2 przynajmniej ) i nie ma kolejek.

  • 6. Data: 2003-05-29 05:41:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "citi69" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dane łącznie z tymi używanymi przez nich do identyfikacji - po prosto
    > wszystko (pesele, numety, adresy, telefony, zarobki itd.).

    A coz w tym jest takiego zlego? Chcialbys zeby wyslali golebiem pocztowym?
    ;) Mogles poprosic o mozliwosc odebrania kopii wniosku w placowce. A hasel
    dostepu chyba nie bylo na wniosku ;).

    MK

  • 7. Data: 2003-05-29 06:19:42
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Nikt mnie nie pytał o to czy i jak chcę odebrać kopię wniosku.
    Istnieją jeszcze listy polecone. Zresztą to tylko kamyczek do większego
    ogródka.
    pozdrawiam
    A,