  • 1. Data: 2003-05-28 01:56:48
    Temat: Poradzcie prosze!
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    prosze nie odsylac mnie do archiwum - przegladalem je pol wieczoru i nie
    znalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie, jakie konto z obecnie
    oferowanych spelni moje wymagania

    - brak oplat za prowadzenie
    - brak oplaty za wplate (ewentualnie rozsadna kwota) w siedzibie banku
    - mozliwosci wykonywania przelewow jednorazowych do innych bankow (podobnie
    jak wyzej - bez oplaty/rozsadna kwota)
    - na konto wykonywane beda przelewy zza granicy (nie wiem czy to cos
    zmienia, czy przeliczane jest to po kursie dnia, czy tworzone jest konto
    walutowe???)
    - zaznacze rowniez ze wolalbym miec mozliwosc zlozenia wizyty w takim banku
    wiec calkowicie wirtualne placowki mnie nie bawia
    - wymagana karta Visa (Maestro juz mam)
    - dostepnosc do sieci bankomatow bez prowizji za wyplate
    - oprocentowanie nie jest tak istotne, byleby moich pieniazkow podatek nie
    zjadl ;)

    czy jest obecnie na rynku bankowym konto spelniajace moje wymagania
    (najlepiej wszystkie naraz)?
    za udzielone rady serdeczne dzieki - prosze jednak o powage i kulture bo
    naczytalem sie w archiwum ze az uszy zwiedly

    podrawiam wszystkich!!!

    Velwet

  • 2. Data: 2003-05-28 06:52:53
    Temat: Re: Poradzcie prosze!
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Velwet" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > [ciach - lista wymagań/życzeń]
    > czy jest obecnie na rynku bankowym konto spelniajace moje wymagania
    > (najlepiej wszystkie naraz)?

    Lukas Bank - spełnia wszystkie

    RJCz

  • 3. Data: 2003-05-28 08:24:27
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Velwet wrote:
    [...]
> [...]

    Rafał już napisał o Lukasie.
    Ja jeszcze chciałbym dodać, że jeśli możesz zdeponować dużą sumę to
    znajdzie się jakieś konto VIP-owskie (typu Citigold) które ma zazwyczaj
    dodatkowe zalety, typu osobisty doradca czy miejsce na parkingu przed
    bankiem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-05-28 08:43:21
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    zawsze znajdzie sie jakis przemadrzaly gbur :P

  • 5. Data: 2003-05-28 08:44:41
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    > Lukas Bank - spełnia wszystkie
    >
    > RJCz

    Niby ciekawa oferta ale te przelewy na niezdefiniowane konta sa chyba
    odplatne z tego co widze:(

  • 6. Data: 2003-05-28 09:26:01
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Velwet wrote:
> [...]

    To miało być śmieszne, czy chciałeś mnie obrazić?
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-05-28 09:55:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Velwet wrote:

    > Niby ciekawa oferta ale te przelewy na niezdefiniowane konta sa chyba
    > odplatne z tego co widze:(

    A gdzie to widzisz? Ja używam i nie zapłaciła jeszcze ani złocisza.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-05-28 09:56:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Velwet wrote:
    > zawsze znajdzie sie jakis przemadrzaly gbur :P

    To Ty chcesz czegoś od grupy, a nie odwrotnie- mamusia kultury nie nauczyła?

  • 9. Data: 2003-05-28 10:05:25
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > zawsze znajdzie sie jakis przemadrzaly gbur :P

    Wcześniej pisałeś:
    > za udzielone rady serdeczne dzieki - prosze jednak o powage i kulture bo
    > naczytalem sie w archiwum ze az uszy zwiedly

    No comments

    RJCz

  • 10. Data: 2003-05-28 14:31:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Velwet" <
    > czy jest obecnie na rynku bankowym konto spelniajace moje wymagania
    > (najlepiej wszystkie naraz)?

    akurat w takiej sytacji mozna polecic e-pakiet Fortisa
    - jedyne oplaty to 7 zl/mies za prowadzenie + 1 zl/mies za karte VE
    przelewy i wyplaty z wszystkich bankomatów masz darmo, fizycznie bank
    odwiedzic tez mozesz. forsa moze lezec na walutowym a mozesz sobie w kazdej
    chwili przelac na zlotowy i kursy przy normalnych przelewach maja o dziwo
    bardzo korzystne.
    Kursy podawane sa na www - wszystkie wsteczne rowniez, mozna porownac z
    innymi bankami. Sam likwiduje w Fortisie pakiet srebrny, zeby sobie założyć
    e-pakiet.
    *** blad ***