  • 1. Data: 2003-05-27 21:52:08
    Temat: Twoja firma w Internecie już za 10 zł/m-c! (WWW+e-maile i wiele wiecej) SPAM
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

    Twoja firma w Internecie ( WWW+ e-maile i wiele wiecej) już za 10 zł/m-c!
    Wejdź na http://www.abm.strefa.pl/eFirma.htm

    ( m.in. www, serwer FTP 90, 200 i 350 MB, domena, poczta e-mail z aliasami,
    szablon kreacji własnej strony, MySQL PostgreSQL, skrypty PHP, aliasy,
    bezpłatny test przez 14 dni, identyfikator partnera: E6LQU )

    Marcin Konieczny
    mobile: 0503905519
    e-mail: b...@a...strefa.pl
    www.abm.strefa.pl

  • 2. Data: 2003-05-27 22:01:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Lansjer wrote:
> [...]
    > aliasami, szablon kreacji własnej strony, MySQL PostgreSQL, skrypty
    > PHP, aliasy, bezpłatny test przez 14 dni, identyfikator partnera:

    Do internetu zachęcasz, a o spamie nie słyszałeś? Nie
    --
    Pozdrowienia,
    Glennszkodzi. Ja słyszałam - właśnie lecisz do abuse.

  • 3. Data: 2003-05-27 22:16:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Glennszkodzi. Ja słyszałam - właśnie lecisz do abuse.

    Dobra, starczy tych raportów do abuse, mój też poszedł już wcześniej. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-05-27 22:44:47
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > Dobra, starczy tych raportów do abuse, mój też poszedł już wcześniej. :-)

    No i nie zapomniec o Interi - wszak jest napisane "Copyright 2003 ABM
    SERVICE Konieczna Barbara & Interia.pl"...

    btw: skad niektorym sie bierze ze dodajca np. w topicu "spam" wszystko jest
    ok? To tak, jak napadajac krzyczec "napad" a potem sie tlumaczyc - przeciez
    krzyczalem "napad"...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2003-05-28 04:07:54
    Temat: >Przepraszam za spam<
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

    Wszystkich Grupowiczów, którzy czują się urażeni moim anonsem -- PRZEPRASZAM
    ZA SPAM

    pozdrawiam i życzę miłego dnia

    Marcin Konieczny
    mobile: 0503905519
    e-mail: b...@a...strefa.pl
    www.abm.strefa.pl

  • 6. Data: 2003-05-28 04:11:49
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

  • 7. Data: 2003-05-28 07:48:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 28 May 2003 00:44:47 +0200, "Piotr" <piotr@centrum._cz> wrote:

    >btw: skad niektorym sie bierze ze dodajca np. w topicu "spam" wszystko jest
    >ok? To tak, jak napadajac krzyczec "napad" a potem sie tlumaczyc - przeciez
    >krzyczalem "napad"...

    no i to jest w porządku. Nie jest w porządku, jeśli krzyczysz "napad",
    a w rzeczywistości chcesz sprzedać encyklopedię :-)))
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2003-05-28 08:26:37
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Piotr wrote:
> [...]

    Ktoś to kiedyś zgrabnie ujął: to tak jakby na przyjęciu krzyknąć "Uwaga
    pierdzę" i puścić głośnego bąka. ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl