    From: "citi69" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multibank] czy to normalne ?
    Date: Wed, 28 May 2003 08:46:24 +0200

    Zostałem niemile zaskoczony przez moj nowy bank. Proszę o Wasze zdanie.
    Otrzymałem do skrzynki pocztowej przesyłkę z Multi (listem zwykłym).
    Otwieram i znajduję mój wniosek o KK - w którym są dokładnie wszystkie moje
    dane łącznie z tymi używanymi przez nich do identyfikacji - po prosto
    wszystko (pesele, numety, adresy, telefony, zarobki itd.). Dodatkowo w
    przesyłce brak żadnej informacji co i dlaczego albo że, dziękują czy coś,
    tylko xero wniosku.
    Czy wszyscy są tak traktowani, może temat był już poruszany?
    Czy to jest bezpieczne?
    pozdrawiam
    A.(rozczarowany)