  • 1. Data: 2003-05-27 20:46:40
    Temat: mBank przyjemnie :-)
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    http://www.tgsoft.pl/mb/mb_arkusz.html

    Bez kartki i ołówka...

    TG

  • 2. Data: 2003-05-28 08:44:41
    Temat: Re: mBank przyjemnie :-)
    Od: "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl>

    > http://www.tgsoft.pl/mb/mb_arkusz.html
    >
    > Bez kartki i ołówka...
    >
    > TG

    Czy ktos uzywa tego oprogramowania?
    mozna prosic o wlasne spostrzezenie?

    program jest super fajny
    ale jeszcze sie zastanawiam nad bezpieczenstwem mojej kasy;))

  • 3. Data: 2003-05-28 09:21:26
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > program jest super fajny
    > ale jeszcze sie zastanawiam nad bezpieczenstwem mojej kasy;))

    a czy używając Internet Explorera lub innej przeglądarki internetowej nie
    zastanawiasz się nad bezpieczeństwem kasy ?:)))
    przecież i to i to to są programy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-05-28 11:00:54
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    In article <bb1stq$nds$1@nemesis.news.tpi.pl>, r...@p...com.pl
    says...
    > Czy ktos uzywa tego oprogramowania?
    > mozna prosic o wlasne spostrzezenie?

    Używam od samego początku. Super sprawa. Jak dotąd żadne pieniądze mi
    nie zginęły ;-) Polecam ze względu na wygodę. Najnowsza wersja ma
    jeszcze fajny, podręczny arkusz kalkulacyjny.

    --
    Pozdrawia Piter,

    Now palying:
    Faith No More : Arabian Disco : The Best Of Faith No More