  • 31. Data: 2002-12-11 18:59:42
    Temat: Re: MultiBank na 5+ :-)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > sluchaj, a co tak magicznego (oprocz wypuklych literek - wiadomo -
    faceci
    > lubia wszystkie ywpuklosci :)))) jest w VC? oprocz tego, ze jest
    mniej
    > zawodna od electrona.

    W przypadku VC Fortisa
    a) jest chargowa - czyli moga nia zaplacic nawet jak nie mam na koncie
    srodkow (dodajac do tego 0% od kazdej transakcji...)
    b) jak wspomnialas jest mniej zawodna, poza tym zdaza mi sie, ze place
    nia w zelazkach
    c) bedac np w Niemczech nie moglem wszedzie zapalcic VE (musialo byc
    cokolwiek wypuklego)
    d) trudniej ja dostac ;) a to znaczy, ze trzeba miec - electron to nie
    karta :D
    e) zaplace nia w Internecie (a robie to dosc intensywnie)
    f) jak dobrze trafie, to mi szybciej wykonuje transkacje
    g) nigdy mnie nie zawiodla ;) w odroznieniu od electronow, co wiecej
    zdazalo mi sie (w przypadki Visa Concerto z Pekao) akceptacja via
    telefon, gdy nie dzialo nic elektronicznego

    Reasumujac - wiem, ze jak mam VC to sobie poradze :) wszedzie i
    zawsze. Co wiecej przydalaby sie jakas KK lub chociaz chargowa.

    P.S. Teraz place praktycznie tylko VC z Multi (chociaz ostatnio
    przesiadlem sie na VE KB - zeby dostac ich MC ;). Ma jeszcze taki
    fajny wolor, ze moglbym nia wyplacac z Euronetu kase bez prowizji...
    Moglbym ale (do jedynej!!! :) zgubilem PIN :(
    Dlatego moja druga "awaryjna" karta na gotowke jest VE Fortisa.
    Dlatego tak placze, ze mi nie dali (a przeciez przy otwieraniu konta
    obiecywali!!!!) VC - bo w tandemie z ich karta byloby b. ok :)

  • 32. Data: 2002-12-11 19:00:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > acha- czyli akurat to, czego nie potrzebuje:) dzieki za info:)

    O wlasnie - i tutaj jest odpowiedz dla osob nie rozumiejacych
    strategii BRE :)

  • 33. Data: 2002-12-12 08:56:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "rena" <r...@p...pl> wrote in message news:at7onl$1e5$1@foka.acn.pl...
    > acha- czyli akurat to, czego nie potrzebuje:) dzieki za info:)

    No to porównuj raczej e-Pakiet do mBanku (chociaż i tutaj e-Pakietowi dużo
    brakuje).

    K. Kowalski

  • 34. Data: 2002-12-12 16:54:10
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > No to porównuj raczej e-Pakiet do mBanku (chociaż i tutaj e-Pakietowi dużo
    > brakuje).

    e-pakiet fortisa? drogo za prowadzenie:(

  • 35. Data: 2002-12-12 16:56:31
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:at822s$6al$1@news.onet.pl...

    > O wlasnie - i tutaj jest odpowiedz dla osob nie rozumiejacych
    > strategii BRE :)

    chmmmm?????

  • 36. Data: 2002-12-13 09:18:17
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "rena" <r...@p...pl> wrote in message news:ataevh$8a$1@foka.acn.pl...
    > e-pakiet fortisa? drogo za prowadzenie:(

    No więc widzisz. e-Pakietu wg mnie przegrywa i z mBankiem (za drogi - nie
    wypłacam non-stop z bankomatów ;-) i z MultiBankiem (tutaj za ubogi w
    ofercie i też za drogi).

    K. Kowalski

  • 37. Data: 2002-12-14 20:17:14
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > W tej chwili testuje sobie bardziej KB :) Mam pod nosem... Daja
    > chargowego MC - wlasnie wyrabiam sobie historie ale jak na zlosc
    > zablokowalem kanal internetowy :D

    odradzam KB, moco biurokratyczny bank,

    MJ

  • 38. Data: 2002-12-15 09:08:13
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 9 Dec 2002 17:27:57 +0100, "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ale nie o tym chcialem. Mianowicie przed chwila otrzymalem telefon z centrum
    >obslugi kart platniczych i zostalem poinformowany, ze wczoraj bylo robionych
    >kilka transakcji opiewajacych na dosc znaczna kwote i dzwonia ze wzgledow
    >bezpieczenstwa. Pytano mnie czy o nich wiem i proszono o podanie ilosci
    >wykonanych transakcji i kwoty w celu weryfikacji ich informacji z moimi.
    >Przyznam, ze jestem mile zaskoczony. MultiBank na 5+ !
    Tez mi nowina, mi tak dzwonili nawet do eKarty do eKonta w mBanku, i z
    tego co pamietam to w zamierzchlych czasach do elektrona inteligo jak
    tylko zaczalem kupowac cos na eBay :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --