  • 21. Data: 2002-12-10 16:23:49
    Temat: Re: MultiBank na 5+ :-)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > heh, a moze Ciebie znaja z takich upodoban ;))))))

    A bajdyłej - polecam, jeśli ktoś nie był, zabawę weekendową w Pradze :-)))
    Jest fajnie ;-)

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-12-10 16:57:09
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:at4jpg$3ov$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Zwłaszcza w stosunku do Fortisa? :-))))

    ja mialam tam e-rachunek i nie placilam za przelewy. jedyna oplata to 8 lub
    9 zl miesiecznie.
    ale mialam go tylko na wakacje, bo maja wyplaty z bankomatow za darmo.

    r-k mam w mbanku, w czym multibank jest lepszy od mbanku, ktory jest chyba
    najtanszym bankiem o tak nowoczesnej ofercie? moje pytanie nie jest
    podchwytliwe:) jesli jest cos lepszego, to tak uciekne:)

  • 23. Data: 2002-12-10 18:40:14
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski"
    > Lepiej pozno niz wcale :-)
    > WBK sie odezwal po godzinie od zobaczenia transakcji internetowej na
    > 1kzl...
    >
    > Szymon

    W ubieglym tygodnu w ramach testu dokonalem w ciagu 1 godziny 5 transakcji w
    róznych miejscach (2 Geant, 3 apteka) - po okolo pieciu minutach od
    ostatniej transakcji zadzwonila Pani z Multi z pytaniem, czy wiem gdzie
    znajduje sie moja KK (tj. czy mi jej nie ukradziono lub jej nie zgubilem).
    Na moje "zdziwienie" i pytanie co sie stalo Pani odpowiedziala, ze prowadzac
    monitoring zanotowano kilka transakcji w podejrzanych miejscach i chciala
    sie tylko upewnic, ze z moja KK wszystko OK.
    Bardzo mi sie takie postepowanie podoba. Mam tylko jedno zastrzezenie (moim
    zdaniem powazne) - przeprowadzono bardzo slaba weryfikacje i na dobra
    sprawe, bystry zlodziej móglby sie podac za mnie. Zastanawia mnie równiez,
    co by sie stalo, gdybym nie odebral telefonu - zastrzegliby karte?

    Jerry

  • 24. Data: 2002-12-10 18:54:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W ubieglym tygodnu w ramach testu dokonalem w ciagu 1 godziny 5 transakcji
    > róznych miejscach (2 Geant, 3 apteka) - po okolo pieciu minutach od
    > ostatniej transakcji zadzwonila Pani z Multi z pytaniem,

    To moze oni ustawiaj w kolejce ;) a ze mieli duzo takich to kolej Stiwiego
    wypadla dopiero nastepnego dnia :-)

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2002-12-10 19:31:47
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > To moze oni ustawiaj w kolejce ;) a ze mieli duzo takich to kolej Stiwiego
    > wypadla dopiero nastepnego dnia :-)

    Transkacje byly robione w niedziele i do tego dosc pozno (24:00), wiec nie
    sadze by jakikolwiek bank dzwonil do klienta o 1:00 w nocy :)

    Sebastian.

  • 26. Data: 2002-12-11 11:53:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > najtanszym bankiem o tak nowoczesnej ofercie? moje pytanie nie jest
    > podchwytliwe:) jesli jest cos lepszego, to tak uciekne:)

    mBank jest bankiem dla klienta masowego.
    W przypadku Multi masz wiekszy zakres uslug typu VC, KK, przelewy
    zagraniczne, tansze potwierdzenia, placowki (wplata gotowkowa),
    bardziej rozbudowana oferte kredytowa.

    Szczerze powiedziawszy ja pewnie zostalbym przy BZWBK - bo ma VC -
    tyle, ze platnosc za kazdy przelew jest jak dla mnie nie do przyjecia.
    Co wiecej Fortisowy e-pakiet byl dla mnie (moze poza PZ - bo w Multi
    jest za free) idealny - do czasu jak sie okazalo, ze nie dadza VC
    (chociaz wlasnie miedzy innymi po to sie do nich przenioslem).

    W tej chwili testuje sobie bardziej KB :) Mam pod nosem... Daja
    chargowego MC - wlasnie wyrabiam sobie historie ale jak na zlosc
    zablokowalem kanal internetowy :D

  • 27. Data: 2002-12-11 11:54:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A bajdyłej - polecam, jeśli ktoś nie był, zabawę weekendową w Pradze
    :-)))
    > Jest fajnie ;-)

    eee piwo za tanie i drinki (skutki jakie sa kazdy wie ;)
    a potem nie moglem trafic do hostelu bo tam wszystko takie podobne, a
    kazda osoba spotkana to przyjezdny... Dobrze ze swoich w koncu
    znalazlem :)

  • 28. Data: 2002-12-11 12:14:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > r-k mam w mbanku, w czym multibank jest lepszy od mbanku, ktory jest chyba
    > najtanszym bankiem o tak nowoczesnej ofercie? moje pytanie nie jest
    > podchwytliwe:) jesli jest cos lepszego, to tak uciekne:)

    To jest znacznie inna oferta. W MultiBanku są konta walutowe, karty Visa
    Classic do konta, dostęp do placówek, szeroka oferta kredytowa, rachunki dla
    VIPów, rachunki dla studentów - itp itd. Ogólnie - wygoda mBanku + zalety
    marmurka w bardzo dobrej cenie :-))))

    K. Kowalski

  • 29. Data: 2002-12-11 16:22:14
    Od: "rena" <r...@p...pl>

> [...]

    dla
    > VIPów, rachunki dla studentów - itp itd. Ogólnie - wygoda mBanku + zalety

    acha- czyli akurat to, czego nie potrzebuje:) dzieki za info:)

  • 30. Data: 2002-12-11 16:23:35
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości

> [...]
    > jest za free) idealny - do czasu jak sie okazalo, ze nie dadza VC
    > (chociaz wlasnie miedzy innymi po to sie do nich przenioslem).

    sluchaj, a co tak magicznego (oprocz wypuklych literek - wiadomo - faceci
    lubia wszystkie ywpuklosci :)))) jest w VC? oprocz tego, ze jest mniej
    zawodna od electrona.