  • 1. Data: 2002-12-09 13:23:51
    Temat: Lukasowa antybelka
    Od: g...@p...gazeta.pl

    http://www.lukas.com.pl/oferta_ochrona.asp

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2002-12-09 13:45:32
    Temat: Re: Lukasowa antybelka
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:0fd3.0000037f.3df49967@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > http://www.lukas.com.pl/oferta_ochrona.asp

    "i bardzo wysokie oprocentowanie - odpowiadające 6% na lokacie."

    Czy usiłują powiedzieć to co myślę, że usiłują powiedzieć?

    Oprocentowanie jest takie jak lokata 6% pomniejszona o podatek?

    Jeśli tak, to krętactwo :(

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-09 15:57:11
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy usiłują powiedzieć to co myślę, że usiłują powiedzieć?
    >
    > Oprocentowanie jest takie jak lokata 6% pomniejszona o podatek?
    >
    > Jeśli tak, to krętactwo :(

    Liczą na naiwnych którzy nie potrafią liczyć.

  • 4. Data: 2002-12-09 16:25:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at2fv1$htg$1@flis.man.torun.pl, marek wrote:

    > A gdzie to krętactwo???
    > ta antybelka to 4,8% (stałe) w skali roku bez podatku, wychodzi na to
    > samo co lokata 6% z podatkiem

    Naprawdę nie widzisz, gdzie?
    Zamiast napisać, że oprocentowanie wynosi 4,8%, piszą, że "tyle samo co na
    lokacie 6%".

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-09 16:26:16
    Od: "marek" <m...@w...pl>

  • 6. Data: 2002-12-09 16:31:58
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    no chyba, ze jest gdzieś jakiś "kruczek", BTW to jest to co, Lukas oferuje
    razem TUnZ Europa?????
    pozdr

  • 7. Data: 2002-12-09 16:34:00
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    > Naprawdę nie widzisz, gdzie?
    > Zamiast napisać, że oprocentowanie wynosi 4,8%, piszą, że "tyle samo co na
    > lokacie 6%".

    Ale zysk ten sam