  • 1. Data: 2002-12-09 14:08:13
    Temat: Biuro Informacji Kredytowej
    Od: "antoska" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich. Moje pytanie dotyczy Biura Informacji Kredytowej, moze ktos sie
    orientuje, czy sa tam
    wprowadzane dane o klientach bankow, ktorzy biora duze kredyty, czy takze o tych,
    ktorzy biora np.
    niewielki kredyt (splacanie rat za sprzet AGD).

  • 2. Data: 2002-12-09 14:15:58
    Temat: Re: Biuro Informacji Kredytowej
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    tych, ktorzy biora np.
    > niewielki kredyt (splacanie rat za sprzet AGD).

    To zależy od tego, kto udziela kredytu. Patrz wcześniejsza dyskusja na ten
    temat.

  • 3. Data: 2002-12-09 14:30:10
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    antoska napisał(a):

> [...]
    ktorzy biora np.
    > niewielki kredyt (splacanie rat za sprzet AGD).
    zalezy od banku, mnie np. wpisal bgk za to ze udostepnil mi mozliwosc
    debetu na koncie w kwocie 500 pln
    p.s. co ciekawsze to o ten debet nie wystepowalem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2002-12-09 18:29:48
    Od: Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl>

    Dnia 2002-12-09 15:08, Użytkownik antoska napisał:
> [...]
    ktorzy biora np.
    > niewielki kredyt (splacanie rat za sprzet AGD).

    do BIK'u podawana jest informacja o wszystkich kredytach udzielonych
    przez bank, nawet jak masz 1000 pln odnawialnego kredytu w ROR

    pozdrawiam,
    Trek

  • 5. Data: 2002-12-10 09:21:55
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Trek_ napisał(a):

    > do BIK'u podawana jest informacja o wszystkich kredytach udzielonych
    > przez bank, nawet jak masz 1000 pln odnawialnego kredytu w ROR
    ale nie wszystkie banki to wysylaja

  • 6. Data: 2002-12-10 11:21:40
    Od: "antoska" <a...@N...gazeta.pl>

    Ano wlasnie, ja wzielam na raty sprzet AGD w GE Capital Bank, ale chce wziac kredyt
    hipoteczny w PKO
    i z wyliczen wynika, ze te nieszczesne raty moga zawazyc na przyznanie kredytu.
    Dlatego zastanawiam
    sie czy w ogole je podawac, no ale jesli bank podal to do BIK-u? Uzyskanie informacji
    z BIK-u trwa ok.
    miesiaca, a wziecie tego kredytu to dosc pilna sprawa.

  • 7. Data: 2002-12-10 19:42:03
    Od: kulka <k...@N...net>

    "antoska" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Uzyskanie informacji z BIK-u trwa ok. miesiaca, a wziecie
    > tego kredytu to dosc pilna sprawa.

    Wiem co kombinujesz ale to nie przejdzie:)
    Uzyskanie info z BIK-u tra mniej niż miesiąc, a PKO nie podpisze z Toba
    umowy zanim Cię nie sprawdzi.
    Lepiej więc podać prawdę.
    Może pożycz od kogoś z rodziny i spłać jednorazowo ten sprzęt AGD, a
    rodzinie będziesz co miesiąc kaskę oddawać?

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.