  • 1. Data: 2003-06-01 17:06:12
    Temat: Multi - potwierdzenie transakcji
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    jak wygląda papierowe potwierdzenie transakcji (konkretnie przelewu)? Ma
    ktoś link do takiego albo mógłby zeskanować i wysłać?

    W związku bowiem z podwyższeniem opłat za takowe w Lukasie mogę w końcu z
    czystym sumieniem zlikwidować tam konto, bo i tak korzystałem tylko do
    płacenia za studia raz na pół roku.

    Chciałbym jednak najpierw zobaczyć jak się takie potwierdzenie w Multi
    prezentuje.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-06-01 17:29:46
    Temat: Re: Multi - potwierdzenie transakcji
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Chciałbym jednak najpierw zobaczyć jak się takie potwierdzenie w Multi
    > prezentuje.

    Co prawda skanu dostarczyć nie mogę, ale IMHO prezentuje się
    zupełnie przyzwoicie.
    Zawarte informacje to: dane osoby składającej zlecenie, data wyk.
    przelewu, godzina operacji, data operacji, sposób przesyłu (Elixir),
    kwota i tytuł przelewu, z rachunku, na rachunek.
    Całość nosi nazwę "Powtórny wydruk potwierdzenia wykonania
    przelewu".
    Nie bardzo wiem dlaczego wydruk jest "powtórny", ale to chyba nie
    ma większego znaczenia.

    > Pozdrawiam,
    Ja również
    Pix

  • 3. Data: 2003-06-01 17:30:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:
    > Chciałbym jednak najpierw zobaczyć jak się takie potwierdzenie w Multi
    > prezentuje.

    Jest prawie identyczne do tego mBankowego. Poza tym już naprawdę niebawem ;)
    będą potwierdzenia z inetu.

  • 4. Data: 2003-06-01 18:12:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Jest prawie identyczne do tego mBankowego. Poza tym już naprawdę niebawem
    ;)
    > będą potwierdzenia z inetu.

    Hm, a jakie jest mBankowe? ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2003-06-01 18:21:50
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Jest prawie identyczne do tego mBankowego. Poza tym już naprawdę niebawem
    ;)
    > będą potwierdzenia z inetu.

    O rany, nareszcie....
    Do tej pory większość przelewów byłem zmuszony robić za pomocą za
    przeproszeniem BPH-u, bo w Multim tego nie ma...
    A czy to pewne, ktoś z Multiego to powiedział, czy plotka?
    MM

  • 6. Data: 2003-06-01 19:32:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> wrote in message

    > A czy to pewne, ktoś z Multiego to powiedział, czy plotka?

    Ktos mi mowil, ze Witek ma jakies uklady w Multi, wiec pewnie moze miec
    dostep do niepublikowanych jeszcze wiadomosci ;).

    Maciej

  • 7. Data: 2003-06-01 20:06:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Ktos mi mowil, ze Witek ma jakies uklady w Multi,

    Ehh... mógłbym o Tobie powiedzieć to samo ;-)))

    > wiec pewnie moze miec
    > dostep do niepublikowanych jeszcze wiadomosci ;).

    Ta informacja pochodzi z listy EBANK. Zapraszam do archiwum.

  • 8. Data: 2003-06-01 20:21:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Jest prawie identyczne do tego mBankowego. Poza tym już naprawdę niebawem ;)
    > będą potwierdzenia z inetu.

    O. A pi razy oko kiedy?

    /me robiący chwilowo przelewy z mbanku

    --