  • 1. Data: 2003-06-01 09:11:50
    Temat: jaki bank raz jeszcze
    Od: kwarez <k...@p...fm>

    Witam,

    Wiem, ze takie pytanie przewihjalo sie juz na grupie setki razy, ale
    sproboje raz jeszcze ... Poaczytalem archiwa, pomyslalem i zdecydowalem
    sie na zalozenie konta w Multibanku (zbierajacym na grupie przyzwoite
    opinie), a tu nagle zaczely sie na niego sypac gromy .... a to nie
    zrobili tego, a to zarzadali tamtego .... Troche mnie to wybilo z
    pomyslu zalozenia u nich konta.
    Do tej pory jeste "szczesliwym" posiadaczem konta w BZWBK, ale po
    pierwsze - jest drogi (ceny przelewow kanalami elektronicznymi nie
    naleza do najnizszych, a o przelewach tanich wogole nie ma co
    dyskutowac... :( ), jak trzeba cos pojsc zalatwic w banku, to 3 dni
    wczesniej mam koszmary - kolejki, nieuprzejma obsluga (przepraszam - na
    dosc spory oddzial sa dwie osoby, ktore rzeczywiscie probowaly mi
    porzadnie pomoc jak mialem problemy). Ogolnie denerwuje mnie ten bank z
    powodu jakosci obslugi klienta i pieniedzy jakie za to kasuja.
    Chce wiec zalozyc konto gdzie indziej. Potrzebuje konta, na ktore bede
    musial wplacac gotowke (wiec typowy eBank odpada, chyba , ze w
    polaczeniu z jakims marmurkiem), co jakies czas bede wybieral pieniadze
    wieksze niz moglbym wybrac z bankomatu, i czesto korzystam z przelewow
    realizowanych prze internet (wazne sa dla mnie i jakosc e-uslug i ich
    zabezpieczenie).
    Nie zalezy mi na bezplatnym koncie, ale niech to wszystko dziala chociaz
    wprzyblizeniu tak jak powinno.

    Mozecie co doradzic ???

    Pozdrawiam

    Arek

  • 2. Data: 2003-06-01 09:40:59
    Temat: Re: jaki bank raz jeszcze
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    kwarez wrote:
    > Mozecie co doradzic ???

    Zobacz to ;) i zadawaj pytania:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=648402

  • 3. Data: 2003-06-01 09:52:50
    Od: kwarez <k...@p...fm>

    Dnia 2003-06-01 11:40, Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > Zobacz to ;) i zadawaj pytania:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=648402

    Dzieki, zaraz na to zerkne.

    Pozdrawiam

    Arek

  • 4. Data: 2003-06-01 09:57:38
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello kwarez
    w wiadomości <bbcg0h$r3t$1@inews.gazeta.pl> z Sun, 01 Jun 2003 11:11:50
    +0200 przeczytałem:

> [...]
    > wieksze niz moglbym wybrac z bankomatu, i czesto korzystam z przelewow
    > realizowanych prze internet (wazne sa dla mnie i jakosc e-uslug i ich

    na pierwszy rzut oka:

    Lukas Bank, e-konto pro (z tokenem). 7zl/mies, chyba ze masz miesieczne
    saldo powyzej 5000 zl, wtedy za free.
    troche slaba komunikacja pomiedzy saldem rachunku a karta VE :)

    KredytBank z dostepem internetowym KB24. nie znam kosztow innych wersji,
    mam wariant Profit (4,50/mies) - poziom zabezpieczen dostepu internetowego
    jest powszechnie uznawany za... niewysoki :)

    albo tandem mBank + najtanszy marmurek, ale o tej opcji nie powiem wiele
    wiecej z braku innych doswiadczen z marmurkami (poza jednym - pekao sa
    brrrr...) :)
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    "Trabant Davidson"