eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Nowa Visa Gold BGŻ dla prenumeratorów Zielonego Sztandaru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-06-01 09:47:52
    Temat: Nowa Visa Gold BGŻ dla prenumeratorów Zielonego Sztandaru
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Przy okazji informacji o nowej ofercie kart co-brandowych dla subskrybentów
    magazynów wydawanych w USA przez Reader's Digest, zastanawiałem się trochę
    na istotą kart co-branded (są to karty wydawane przez bank, lecz dodatkowo
    firmowane inną znaną marką). Interesujący w tym przypadku jest sposób w jaki
    banki wyzyskują popularność innych marek oraz znaków firmowych dla
    zwiększenia sprzedaży i zysków. Wydaje się, że klientów powinno to cieszyć,
    tym bardziej, że najczęściej karty tego typu przynoszą im dodatkowe profity.

    Czy jednak coraz większa popularność kart co-branded nie niesie za sobą
    żadnych negatywnych następstw dla klientów? Czy banki nie będą coraz
    chętniej sięgać po bardziej popularne marki dla zwiększenia sprzedaży swoich
    produktów bankowych? Czy nie ma w tym choćby cienia podejrzeń o
    manipulowanie klientem?
    Czy czekają nas czasy, gdy wszystkie karty będą wydawane przez banki we
    współpracy z innymi, firmującymi przedsięwzięcie instytucjami? I czy będzie
    wtedy tak, że zamiast kart Citibanku, PKO BP i BGŻ, będziemy nosić w
    portfelu karty Playboya, Życia na Gorąco i Zielonego Sztandaru?

    Więcej o kartach wydawanych przez Reader's Digest:
    http://www.kartyonline.net/news_28.html

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1