  • 1. Data: 2003-06-01 17:35:19
    Temat: [BZ WBK]
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    BZ WBK od dziś zmienia tabele opłat i prowizji. Wie ktoś może coś więcej
    , bo na WWW są raczej oszczędni w podawaniu informacji?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2003-06-01 17:47:54
    Temat: Re: [BZ WBK]
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > BZ WBK od dziś zmienia tabele opłat i prowizji. Wie ktoś może coś więcej
    > , bo na WWW są raczej oszczędni w podawaniu informacji?
    >
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    a skad takie info ??

    co ma sie zmienic ??

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 3. Data: 2003-06-01 18:27:21
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Bob wrote:

    > a skad takie info ??

    Właśnie ze strony banku.

    > co ma sie zmienic ??

    Tego nie wiem. Więc pytam.

  • 4. Data: 2003-06-01 20:31:10
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    W artykule <3...@...tak.dalej> Kamil Kosinski napisal(a):

    >BZ WBK od dziś zmienia tabele opłat i prowizji.

    >Potwierdzam.

    >Wie ktoś może coś więcej
    >, bo na WWW są raczej oszczędni w podawaniu informacji?

    Kiedy pod koniec maja odbieralem kk, rzucila mi sie w oczy
    informacja o zmianach. Niestety pamietam tylko, ze sa jakies obnizki...

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 5. Data: 2003-06-01 21:18:10
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Kiedy pod koniec maja odbieralem kk, rzucila mi sie w oczy
    > informacja o zmianach. Niestety pamietam tylko, ze sa jakies obnizki...

    Jezeli obnizka mozna nazwac placenie za stale zlecenia :-)
    ktore dotychczas przy niektorych kontach byly za 0.

    Karol

  • 6. Data: 2003-06-01 21:21:46
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    > BZ WBK od dziś zmienia tabele opłat i prowizji. Wie ktoś może coś więcej
    > , bo na WWW są raczej oszczędni w podawaniu informacji?
    >
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Chyba przesadziles z tą oszczednościa:

    cała tabela: