  • 1. Data: 2003-06-01 10:09:57
    Temat: Dla bioracych kredyt mieszkaniowy.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Warto zapamietac i odsylac :D
    Tensor, a moze ty zadasz hehe swoje pytanie? :)

    http://www1.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html
    ?f=624

  • 2. Data: 2003-06-01 16:16:35
    Temat: Re: Dla bioracych kredyt mieszkaniowy.
    Od: t...@p...onet.pl

    > Warto zapamietac i odsylac :D
    > Tensor, a moze ty zadasz hehe swoje pytanie? :)
    >
    > http://www1.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html
    ?f=624

    Amra nie rozumiem tego "hehe". Nie wiem także jakie to pytanie jest MOJE?
    Pozdrowienia Tensor1

    PS. Jak dotąd moje wcześniejsze opinie o

    1. oprocentowaniu kredytów mieszkaniowych ustalanych przez Prezesów
    2. szybki spadek WIBOR3M (w rzeczywistości jest szybszy niz przewidywałem)

    się spełniają.