  • 1. Data: 2003-06-01 09:13:41
    Temat: Systemy bankowe - prosba!
    Od: "MaraXus" <m...@h...pl>

    Witam!
    Nie wiem czy pisze to na wlasciwej grupie, ale nie wiedzialem do kogo sie
    zwrocic. Pisze prace inz. na temat "Poufnosc we wspolczesnych systemach
    komputerowych z uwzglednieniem operacji i transakcji bankowych". Poszukuje
    jakiegos opisu systemu bankowego najlepiej od strony technicznej z
    uwzglednieniem zagadnien bezpieczenstwa, tylko domyslam sie ze czegos
    takiego mi moze nikt nie udostepnic, to moze chociaz jakies opracowanie
    teoretyczne tego tematu ?

    Dziekuje za ewentualna odpowiedz!
    Piotr P.

  • 2. Data: 2003-06-01 12:48:36
    Temat: Re: Systemy bankowe - prosba!
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    MaraXus wrote:
> [...]
    > uwzglednieniem zagadnien bezpieczenstwa, tylko domyslam sie ze czegos
    > takiego mi moze nikt nie udostepnic, to moze chociaz jakies opracowanie

    "Technologie informatyczne w bankowości" pod redakcją Andrzeja
    Gospodarowicza. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we
    Wrocławiu. Rok 2002.

    Uwaga: Książka jest poświęcona właściwie tylko systemom, które stworzył
    lub wdraża ComputerLand.

    Pozdrawiam
    Kamil