    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Date: Wed, 3 Apr 2002 14:28:54 +0200

    Użytkownik "Szymon"
    > Naprawde wierzysz w wolnosc wyboru? Sa rzeczy, za ktore musisz placic.
    (...)
    > Podam dwa przyklady:
    > 1. Moj ojciec dostaje emeryture z biura emerytalnego oddalonego o 100km.
    > Dali mu wybor: albo odbiera w kasie, albo wysylaja przekazem na jego
    koszt,
    > albo na konto.

    czego to dowodzi - ze ma wybor, ja wybieram na konto ;-)))

    > 2. Moja kolezanka dostala prace w firmie, ktora jest odlegla o 600 km (tu
    ma
    > tylko oddzial). Dostala polecenie zalozenia konta w banku X, bo firma tam
    > trzyma pieniadze i ma darmowe przelewy wewnatrzbankowe. A jak nie to na
    jej
    > koszt.

    ja bym wybral jedno ze swoich kont i zlozyl im dyspozycje na pismie.
    Jeszcze nie widzialem przelewu krajowego z konta na konto zeby odbiorca
    ponosil koszty przelewu - ten co jej propozycje skladal to jakiś dowcipniś
    ;-)))

    > Tak wiec sa sytuacje, w ktorej MUSISZ miec konto. Pytanie tylko czy
    > zaplacisz za nie np. 1zl rocznie czy 500.

    jest jeszcze wariant ze konto jest darmowe chociaz tego darmowego nie chce
    bo
    "stac mnie na inny bank" ;-))
    *** blad ***