    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Date: Wed, 3 Apr 2002 14:08:10 +0200

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020403115756.GU30809@diuna.pingwin.waw.pl...
    > cofam w ere skarbetek bo twierdze ze karty beda taniec? czy wyslalem
    > do Ciebie cos wiecej niz napisalem?

    To pobozne zyczenie. Karty sa drogie - fakt. Trzeba mrozic na rok 1000zl by
    oplata za nie sie zwrocila.

    > Wiec jak jedziesz na 2 tygodnie do Chorwacji czy innej Grecji to sobie
    > codziennei przelewasz te 100zl przez telefon coby starczylo wziac z
    > bankomatu, tak? ;-)

    Nie jezdze. Jakbym jechal to wezme gotowke. Bo jak mi karte ukradna to zanim
    sie dogadam gdzie tu telefon i zanim znajde cos by przeprowadzic rozmowe
    miedzynarodowa to mnie ta karta i zastrzezenie jej wyjdzie drozej niz to co
    ukradna.

    > Albo jak ide do auchanta raz na miesiac i przeypadkiem bede chcial
    > kupic o jedno mleko wiecej albo dojde do wniosku ze jednak zamiast
    > jednej zgrzewki kupie dwie to calkiem naturalnie dzwonie i przelewam
    > 150zl z rachunku na rachunek. I nazywam to potem "madrym korzystaniem
    > z kart".

    Po co auchan, jesli Ty wydajesz 200 litrow mleka rocznie na karty :-)
    Jak ide po zakupy 30-40zl, to laduje 100. Jak pojde po TV za 700, to dam
    1000. proste. Potrzebujesz placic 200 litrow mleka za te operacje? Jesli
    chodzisz raz na miesiac to tylko 12 razy do roku. blisko 20 litrow kosztuja
    Cie kazde zakupy.

    > To ja dziekuje, ja jak ten glupek bede dawal pani w kasie citka nie
    > zastanawiajac sie czy i jak przelac te 150zl.

    Wybor.