  • Data: 2002-04-03 11:56:11
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:a8eq3f$7dt$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie, ze nie bedzie tanszy. Po drugie to nie ustawodawca decyduje,
    ale
    > klient. Klient dacyduje czy za produkt chce tyle zaplacic czy nie. Jesli
    > klient nie kupi produktu np. dlatego bo jest drogi to bank na tym nie
    > zarobi. Zaleznosc chyba jest jasna :). Bank bedzie musial zdecydowac czy
    na
    > transakcji ma zarobic 1% i zmienjszyc sprzedaz czy 0,99% i byc moze
    > zwiekszyc obroty.

    Naprawde wierzysz w wolnosc wyboru? Sa rzeczy, za ktore musisz placic.
    Zobacz ile masz obowiazkowych skladek w domowych budzecie. I jasne, ze
    mozesz nie miec TV, spac pod mostem, nie miec auta, nieruchomosci itp itd.
    ale wowczas Twoja egzystencja sprowadza sie do wegetacji. Jesli wiec chcesz
    normalnie zyc, to musisz placic.
    Podam dwa przyklady:
    1. Moj ojciec dostaje emeryture z biura emerytalnego oddalonego o 100km.
    Dali mu wybor: albo odbiera w kasie, albo wysylaja przekazem na jego koszt,
    albo na konto.

    2. Moja kolezanka dostala prace w firmie, ktora jest odlegla o 600 km (tu ma
    tylko oddzial). Dostala polecenie zalozenia konta w banku X, bo firma tam
    trzyma pieniadze i ma darmowe przelewy wewnatrzbankowe. A jak nie to na jej
    koszt.

    Tak wiec sa sytuacje, w ktorej MUSISZ miec konto. Pytanie tylko czy
    zaplacisz za nie np. 1zl rocznie czy 500.

    pzdr