  • 11. Data: 2002-11-12 19:57:24
    Temat: Re: Millennium - negatywne
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:aqriho$haf$1@news.onet.pl...

    > Skoro proponuje Ci reklamacje, to jak myslisz? =)

    A tak swoja droga ma ktos moze wzor noty obciazeniowej?, czy wystarczy
    "Obciazam Panstwa kwota ** PL za ****"? Klotnia o 2 PLN wysylajac polecony
    za 3,2 PLN jest malo sensowna wiec przy okazji bym ich obciazyl tymi
    kosztami ;-D

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-11-12 21:24:02
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a tak BTW czy KK Millennium warto, i czy trzeba mieć tam ROR?

    Trzeba niestety miec ROR - ale ja trzymam z jednego powodu, pomimo, ze na co
    dzien uzywam KK Lukasa - bardziej korzystne przeliczniki walut
    zagranicznych - naprawde pozytywnie odczuwalne.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2002-11-12 22:52:30
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > "Obciazam Panstwa kwota ** PL za ****"? Klotnia o 2 PLN wysylajac polecony
    > za 3,2 PLN jest malo sensowna wiec przy okazji bym ich obciazyl tymi

    Idz do oddzialu i nie walcz o 2 zl a o honor klienta =)

  • 14. Data: 2002-11-12 22:53:27
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Mam, uzywam, wiekszosc transakcji w USA - jestem zadowolony.

  • 15. Data: 2002-11-13 15:54:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Idz do oddzialu i nie walcz o 2 zl a o honor klienta =)

    Oddzialy sa czynne w godzinach ktore mi nie pasuja ;) A w soboty maja
    zamkniete :-/ A MillePhonu nie udalo im sie uaktywnic, gdzies zginal moj
    wniosek :-/

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-11-13 15:55:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Mam, uzywam, wiekszosc transakcji w USA - jestem zadowolony.

    Poki co to i z Inteligo nie ma problemow przy platnosciach w necie ;)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-11-13 16:04:02
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Poki co to i z Inteligo nie ma problemow przy platnosciach w necie ;)

    Oj ma. Od kwietnia 2002 zlozylem 4 reklamacje.