  • 1. Data: 2002-11-12 12:53:20
    Temat: jak zalozyc RORa i gdzie w Angli ?
    Od: "coolio " <c...@N...gazeta.pl>

    pytanie jak i gdzie zalozyc konto ROR w Angli ( jestem polakiem ) z dostepem do konta
    poprzez internet ?
    prosilbym o nazwy bankow i linki do nich.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-12 22:15:32
    Temat: Re: jak zalozyc RORa i gdzie w Angli ?
    Od: a...@p...onet.pl

    Sam szukam takiej mozliwosci ale chyba moze byc problem, jesli nie mieszkasz
    tam/nie studiujesz. Banki nie lubia otwierac kont nie rezydentom.
    http://www.gwdg.de/~ifbg/bank_2.html - znajdziesz tu liste banków
    Popisz, popytaj i daj mi znac :)
    Ja na razie szukam bez rezultatu.

    Adam

  • 3. Data: 2002-11-12 22:24:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1ee1.0000046a.3dd17d83@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > mieszkasz tam/nie studiujesz. Banki nie lubia otwierac kont nie
    > rezydentom.

    Zamykać też nie lubią :)
    Mam konto w NatWest z ponad 10 lat, a tam 0,50 GBP. Oczywiście przysyłają mi
    wyciągi do Polski. Raz jak tam byłem, wybrałem się nawet, żeby zamknąć, ale
    pani tak bardzo przekonywała mnie, że szalenie zależy im na mnie jako
    kliencie i na moich 50 pensach, że uległem i nie zamknąłem.

  • 4. Data: 2002-11-12 22:55:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    mieszkasz
    > tam/nie studiujesz. Banki nie lubia otwierac kont nie rezydentom.

    http://www.gwdg.de/~ifbg/beur_pol.htm
    Rozpacz.

  • 5. Data: 2002-11-13 13:18:11
    Od: a...@p...onet.pl