  • 1. Data: 2002-11-12 14:37:08
    Temat: Podsumowanie wyników BRE Banku za III kwartał 2002 r.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Polecam - zwlaszcza fragmenty o mBanku - maja juz ponad 1,7 mld zlotych z
    tego wynika :)

    W III kwartale 2002 r. BRE Bank odnotował zysk w wysokości 30,2 mln zł netto
    zmniejszając stratę po III kw. do 70,1 mln zł netto. Grupa BRE Banku
    wypracowała w tym okresie 27,6...

    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1230

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-12 14:41:46
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    napisał w wiadomości news:aqr3gb$87p$1@news.onet.pl...
> [...]
    netto
    > zmniejszając stratę po III kw. do 70,1 mln zł netto. Grupa BRE Banku

    Szkoda, że nic nie pisza o Skarbcu, którego mam pecha byc członkiem
    :-((.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-11-12 14:59:28
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Skarbiec też zmiejszy zapewne stratę - zaoszczędzi zwłaszcza na kosztach
    osobowych - ale to dopiero od przyszłego roku.

    Co do wyników inwestycyjnych .. no cóż ... mogę Ci jako jego członkowi
    złożyć kondolencje - ale może coś Ci dopłacą no koniec kwartału ???