  • Data: 2019-10-12 13:40:36
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    > <b...@g...com>
    > d...@g...co
    >
    > : A zasady są bardzo proste, wycofać przed zakończeniem
    > : bieżącej promocji, a najlepiej dzień wcześniej i to wszystko.
    >
    > Proszę o nieżyczliwe skorygowanie ewentualnych błędów:
    >
    > - 15 Edycja Promocji
    >
    > - okres promocyjnego oprocentowania trwa
    >   100 dni od pierwszego zasilenia nowymi

    IMO wg. mnie warto wylać gnojówkę
    przed dniem badania poziomu szamba ;)
    - choć mogłoby sobie jeszcze chwile pofermentować.
    Wówczas będziesz mógł ponownie napełnić zbiornik gnojowicą
    częściowo lub nawet po brzegi :D

    Ps.
    Złożyłem wniosek "biometryczny" o "przekorzystne" w żubrze :D
    gdzie obecnie 3% na 6m do 30k + 200 wiśni,
    te powinny być niebawem po zbiorach Paribasowych.
    Żubr mnie powalił na kolana - płatne sms-y do potwierdzania zleceń - LOL
    (bezpłatnie tylko poprzez apke peopay)
    Zaś Paribas nie przestaje mnie zaskakiwać - /pomijam bajzel jaki tam
    panuje/ kolejna promocja z siakimś ubezpieczeniem zdrowotnym...

    Pozdro