  • Data: 2019-10-13 01:58:53
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da25819$0$17348$6...@n...neostrada.pl

    > zakładając, że Noworodki wpłacimy 21 lipca (D001) -- do 29 października (D100)
    > będzie PO15EP a od 30 października rozpocznie się PO16EP, dzięki czemu niezbyt
    > uważny obserwator nie zauważy przeskoku PO pomiędzy kolejnymi EP, o ile
    > w sądnym dniu 16EP wyleje szmal

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym Koncie
    Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe Profit
    w okresie uczestnictwa w innej promocji na tym Koncie Oszczędnościowym
    Profit, której okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego zakończy
    się najpóźniej dnia 6 września 2019 r., po zakończeniu obowiązywania tej
    promocji na Koncie Oszczędnościowym Profit rozpocznie się Okres obowiązywania
    Oprocentowania promocyjnego w ramach edycji 15 Promocji.

    dylemat:

    - w okresie uczestnictwa w innej promocji
    czy może raczej:
    - w okresie PO innej EP

    - po zakończeniu obowiązywania tej promocji
    czy może raczej:
    - po zakończeniu obowiązywania PO tej EP

    skoro 'Promocją' jest nie PO, lecz czas na wpłacanie,
    który w wypadku 15EP jest krótszy niż PO15EP:

    Okres przystąpienia do Promocji - okres od dnia 21 lipca 2019 r. do
    7 września 2019 r. w którym Klient poprzez pierwsze uznanie środków
    wpłaconych na Konto Oszczędnościowe Profit za Nowe Środki (,,Pierwsze
    uznanie Nowych Środków") stanie się Uczestnikiem Promocji. Pierwsze
    uznanie Nowych środków spowoduje rozpoczęcie Okresu obowiązywania
    oprocentowania promocyjnego, określonego w § 2 pkt 10), w którym
    będzie obowiązywało Oprocentowanie promocyjne, określone w § 2 pkt. 9)
    z zastrzeżeniem § 3 ust. 2

    Zatem chyba wYlewanie w dniu sądnym i wlewanie parę dni później
    rzeczywiście (zgodnie z R) powinno dać dobre efekty; natomiast
    zbyt późne rozpoczęcie PO14EP poskutkować mogło zakończeniem
    PO14EP po 06 września, czyli zbyt późnym na wskok do 15EP?...

    Trochę późno na te rozważania... [bo dzień sądny za nami]

    -=-

    Nie chcę sięgać po R 14EP -- najwyraźniej stosowne
    wylewanie i wlewanie daje niemal ciągłość 2.7%...

    --