  • Data: 2019-10-12 15:27:17
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 13:40:36 +0200, Waldek napisał(a):

    > IMO wg. mnie warto wylać gnojówkę
    > przed dniem badania poziomu szamba ;)
    > - choć mogłoby sobie jeszcze chwile pofermentować.
    > Wówczas będziesz mógł ponownie napełnić zbiornik gnojowicą
    > częściowo lub nawet po brzegi :D

    Jest jeden niuans - nie wiadomo kiedy nastepna promocja, nie wiadomo
    na jaki procent. Jak sobie moga fermentowac jescze miesiac
    na 2.7%, a kolejna promocja bedzie na 2.3% ?
    Albo nie bedzie, albo dzien badania cofna ?

    Ale promocja zostala ogloszona, 8.09-12.10, wiec do uslyszenia za 3
    tygodnie lub ok 80 dni :-)

    > Zaś Paribas nie przestaje mnie zaskakiwać - /pomijam bajzel jaki tam
    > panuje/ kolejna promocja z siakimś ubezpieczeniem zdrowotnym...

    Maja jakies parcie na klienta ... ale teraz sie chwala drzewami
    tlenowymi, ciekawe czy to przyciagnie :-)

    J.