  • Data: 2019-10-13 21:00:00
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@g...com> f...@g...co

    : Do 16.11 możemy "przystąpić do promocji" i przez 92 dni mieć promocyjne
    oprocentowanie na koncie.

    Wiesz do kiedy, ale czy wiesz, OD kiedy?
    Napisałem obszerniejszy post, ale IMO
    zabrakłoby Ci cierpliwości. ;)

    : Ale bez względu na to kiedy do niej przystąpimy
    : (czy w najbliższy poniedziałek, czy też np. 12.11) to:

    Co to znaczy 'przystąpimy '?
    Załóżmy, że miałem wczoraj zero w Mille
    i wpłacę 10kpln w poniedziałek na Profit.

    : - do 16.11 (a w praktyce 15.11 bo 16. to sobota) warto
    : wylać środki z Mille, żeby móc załapać się na kolejną edycję,
    : - 18.11 wlewamy i dalej mamy promocyjne oprocentowanie + będziemy
    : mogli załapać się na kolejną edycje "na nowe środki"*
    : To wszystko, tak to działa :)
    : * przy założeniu, że w następnej edycji Mille nie zmieni zasad dla "nowych
    środków".

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe
    Profit w okresie uczestnictwa w innej promocji

    ja korzystam z 15EP do 26 listopada

    na tym Koncie Oszczędnościowym Profit, której okres obowiązywania
    oprocentowania promocyjnego zakończy się najpóźniej dnia 15 listopada 2019 r.,
    po zakończeniu obowiązywania tej promocji na Koncie Oszczędnościowym
    Profit rozpocznie się Okres obowiązywania Oprocentowania promocyjnego
    w ramach edycji 17 Promocji.

    Co znaczy 'najpóźniej dnia 15 listopada 2019 r.'?
    U mnie ów okres kończy się dopiero 26 listopada -- co wynika
    i z moich wyliczeń, i co ukazuje Mille po zalogowaniu...

    Co ja bym zyskał, gdybym przedwczoraj wylał pieniądze na zewnątrz?
    IMO bym stracił.

    --