  • Data: 2019-10-12 12:24:05
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 11 października 2019 23:49:00 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : A zasady są bardzo proste, wycofać przed zakończeniem
    > : bieżącej promocji, a najlepiej dzień wcześniej i to wszystko.
    >
    > Proszę o nieżyczliwe skorygowanie ewentualnych błędów:
    >
    > - 15 Edycja Promocji

    15 edycja to już przeszłość, a nawet 16 to już (prawie) przeszłość :)

    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie. Tutaj promocję należy bardziej odbierać:
    - nie jako okres obowiązywania promocyjnego oprocentowania ale
    - jako możliwość przystąpienia do oferty.

    Promo obowiązuje w dniach od D1 do D100 (na przykład, bywało również D92, D122 itp).
    I jeśli zasilisz konto profit w dniu D1, to okres promocji = okres obowiązywania
    promocyjnego oprocentowania, ale tak być nie musi.
    Załóżmy, że w dniu D95 zasilasz konto profit nowymi środkami, oprocentowanie
    obowiązuje przez kolejne 100 dni począwszy od D95.
    Jednak mimo, że tak jest, to w dniu D100, albo lepiej przed dniem D100 warto jednak
    wycofać środki z Mille, żeby w kolejnym okresie promocji móc w niej wystartować. I to
    wszystko.

    Też lubię Mille.