  • Data: 2019-10-13 02:34:48
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" qntmaf$1pl4$...@g...aioe.org

    > Brałem udział w edycji 15-tej
    > saldo było badane na dzien 20.07
    > okres naliczania promocyjnego u mnie 24.07 do 31.10
    > wiec gdyby obornik dalej leżał to do 31.10 byłby owszem promocyjny
    > ALE kolejne badanie salda to 12.10 (u mnie 0,00)
    > Tak więc trzeba było posprzątać aby ten sam obornik
    > dalej mógł dłużej gnić promocyjnie, a nie tylko to co dorzucono po 12.10

    IMO rozumowanie dobre, oparte o przeszłość, jaką jest tutaj R15EP:

    W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe Profit
    w okresie uczestnictwa w innej promocji na tym Koncie Oszczędnościowym
    Profit, której okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego zakończy
    się najpóźniej dnia 6 września 2019 r., po zakończeniu obowiązywania tej
    promocji na Koncie Oszczędnościowym Profit rozpocznie się Okres obowiązywania
    Oprocentowania promocyjnego w ramach edycji 15 Promocji.

    lecz pozostaje dylemat: ,,czy Twoja 16EP w ogóle rozpocznie się?'' skoro
    nie można uczestniczyć w dwóch Promocjach naraz.
    Być może rozpoczniesz PO16EP, ale nie będąc uczestnikiem 16EP.
    Po co pisać o PO16EP, skoro naprawdę jest niezbyt_PO?
    Ano będzie kolejna EP odwołująca się do PO poprzedniej EP...

    -=-

    Mniemam jednak, że tak nie będzie, tzn. od 01 listopada
    nadal będziesz miał 2.7% i będziesz uczestnikiem 16EP.

    -=-

    We wczesnych EdycjachP miałem taki właśnie dylemat i okazało się, że
    w kolejną EdycjęP nie wskoczyłem właśnie dlatego, że uczestniczyłem
    w poprzedniej EP. W Dniu Sądnym (DS) było stosownie mało (może nie
    aż zero, ale blisko zera) lecz pomimo tego nie wskoczyłem
    w podwyższone oprocentowanie kolejnej EP.

    --