  • Data: 2019-10-12 01:13:25
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da0f8ca$0$515$6...@n...neostrada.pl

    > Więc? -- jak to jest z tą setką dni liczona od 21 lipca?

    > Może założę w PeKaO?... Założyć, ulokować, zdjąć wiśnie,
    > orzechy czy śliwki oraz procenty i zamknąć... Nudna rutyna...

    Zwyczajna, ciężka praca na roli!!! [społecznej?]

    Ale ja nie o tym chciałem, lecz o antybiotykach...
    Ponieważ w Mille od czasu do czasu czuć smród
    moich przestarzałych środków, Mille daje mi
    antybiotyki... To jedno z niewielu miejsc,
    gdzie leki można dostać bez recepty...

    Wlewam te antybiotyki na Oszczędne aby
    zminimalizować gangrenowanie moich środków...

    Przez tydzień miesięcznie za antybiotyki płaci bank...
    Nawet nie trzeba iść do marmuru -- bank, czując smród
    rozkładu, dzwoni, wyjaśnia co i jak, po czym przyznaje
    rzeczone antidotum...

    To jeden z niewielu banków oferujących środki
    przeciwgnilne, za które płaci?... [ponoć przed
    II wojną świętą w Białymstoku żydzi utrzymywali
    szpital dla plebsu -- także chrześcijańskiego,
    czy gojowskiego w ogóle... za opiekę goje żydkom
    zapłaciły z nawiązką... po chrześcijańsku...]

    Lubię Mille. :) W ogóle lubię banki.
    [jest już cisza wyborcza, więc nie powiem głośno, że
    nie lubię państw, gdyż państwa zabierają w podatkach
    pieniądze ludziom biednym -- takim jak ja, by dać te
    pieniądze w świadczeniach ludziom bogatym...]

    --